Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Dydaktyka.
  • Ostatnia zmiana 13.03.2024 przez Zakład Psychologii i Filozofii

    Dydaktyka

    /photo/pliki/WNoZ_jednostki/wnoz-studium-filozofii-i-psychologii/harmonogram_zajec_/letni_2023-2024/4_czwartek_24_l.pdf

     

     

     H A R M O N O G R A M   Z A J Ę Ć 

           realizowanych w ZAKŁADZIE PSYCHOLOGII i FILOZOFII      

    w semestrze LETNIM 2023/2024

     

                        zobacz ► PONIEDZIAŁEK  (aktualizacja: 12.03.2024)          

                        zobacz ► WTOREK  (aktualizacja: 05.03.2024)   

                        zobacz ► ŚRODA (aktualizacja: 12.03.2024)   

                        zobacz ► CZWARTEK  (aktualizacja: 13.03.2024)   

                        zobacz ► PIĄTEK  (aktualizacja: 13.02.2024)            

     

     

     

     

    ► Wszystkich studentów uczestniczących w zajęciach realizowanych w Zakładzie obowiązuje poniższy  REGULAMIN DYDAKTYCZNY

     

     

                                                                        

    R E G U L A M I N    D Y D A K T Y C Z N Y

    obowiązujący studentów UMB uczestniczących w zajęciach

    w ZAKŁADZIE PSYCHOLOGII I FILOZOFII

    w roku akademickim 2023/2024

     

    1. Zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem zajęć zamieszczonym na stronie internetowej Zakładu pod adresem:  https://www.umb.edu.pl/wnoz/zaklad-psychologii-i-filozofii  
    2. Obecność studentów na wszystkich wykładach, ćwiczeniach i seminariach jest obowiązkowa.
    3. Ewentualne nieobecności należy usprawiedliwić najpóźniej w terminie 14 dni od ustania przyczyny nieobecności oraz nadrobić powstałe zaległości bez względu na ich przyczynę. Formę uzupełnienia realizowanego materiału należy uzgodnić z prowadzącym.
    4. W żadnym wypadku nie można opuścić więcej niż 20% godzin zajęć z danego przedmiotu. Studenci, którzy nie zastosują się do tego przepisu NIE otrzymają zaliczenia z przedmiotu.
    5. W przypadku wykładów i seminariów, które będą odbywać się ONLINE również obowiązują zasady podane powyżej w punktach: 2, 3 i 4. 
    6. Student uczestniczący w seminariach realizowabych ONLINE ma obowiążek posiadania kamery i mikrofonu w celu aktywnego udziału w zajęciach oraz umożliwienia kontaktu z prowadzącym. 
    7. Student zobowiążany jest do punktualnego przychodzenia na zajęcia, kulturalnego zachowania podczas ich trwania oraz pozostawienia po sobie porządku w sali dydaktycznej. 
    8. Podczas zajęć dydaktycznych obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych (należy je wyłączyć) jak również zakaz fotografowania i nagrywania, z wyjątkiem sytuacji gdy wymagać tego będą realizowane we współpracy z prowadzącym aktywności w trakcie zajęć. 
    9. Wykładowcy prowadzący zajęcia są dostępni na konsultacjach w godzinach pracy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Godziny przyjęć wykładowców i dane kontaktowe są dostępne na stronie internetowej Zakładu. 
    10. Warunki zaliczenia danego przedmiotu, kryteria oceny oraz forma zaliczenia lub egzaminu wraz z kryteriami zwolnienia z danego przedmiotu określa sylabus. Sylabusy są dostępne do wglądu na stronie internetowej odpowiedniego wydziału oraz u nauczycieli podczas konsultacji.  
    11. Lista obowiązkowych i rekomendowanych podręczników do poszczególnych zajęć znajduje się w sylabusie przedmiotu. 
    12. Nieprzystąpienie do zaliczenie końcowego w ustalonym terminie skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia przedmiotu. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest ustalenie indywidualnego terminu zaliczenia, z uwzględnieniem dat podanych poniżej. 
    13. Ostateczny termin uzyskania zaliczeń w roku akademickim 2023/2024: dla przedmiotów kończących się w semestrze zimowym: 11.02.2024 r.; dla przedmiotów kończących się w semestrze letnim: 30.06.2024 r.  
    14. Nieprzystąpienie do egzaminu w pierwszym terminie skutkuje otrzymaniem oceny niedostatecznej. Student ma prawo dwukrotnie podejść do egzaminu poprawkowego.
    15. O wynikach egzaminów i zaliczeń studenci są informowani przez prowadzącego dany przedmiot przez Wirtualny Dziekanat (uczelniany system Verbis) lub pocztą elektroniczną na adres w domenie UMB (nr indeksu@student.umb.edu.pl). 
    16. Studenci mogą przejrzeć własne, ocenione prace pisemne, zgłaszając się do prowadzącego przedmiot w godzinach jego konsultacji. 
    17. Studentom przysługuje odwołanie do Kierownika Zakładu w sprawie wystawionych ocen końcowych w terminie 7 dni od ich ogłoszenia). W takich okolicznościach Kierownik może wymagać od student wykazania się wiedzą z zakresu studiów.
    18. W przypadkach niewyszczególnionych w powyższym Regulaminie obowiązuje REGULAMIN STUDIÓW Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. 

                                                                                                                                                                       

                                                                                                                   Kierownik

                                                                                            Zakładu Psychologii i Filozofii           

                                                                                       dr hab. Barbara Polityńska - Lewko                    

     

     

     

    C O U R S E   R E G U L A T I O N S 

    governing students of the Medical University of Bialystok

    attending classes at the 

    DEPARTMENT OF PSYCHOLOGY & PHILOSOPHY

    in the academic year 2023/2024

     

    1. Classes take place  in accordance with the timetable which is posted on the department's website at: https://www.umb.edu.pl/wnoz/izaklad-psychologii-i-filozofii  
    2. Student's attendance at lectures, seminars and classes is obligatory.  Students are required to make up any work missed as a result of absences, irrespective of the reason for not being present, and the form in which this is done should be agreed with the lecturer.  Under no circumstances is it permitted to miss more than 20% of classes. Students who do not comply with this regulation will NOT receive a credit in the subject.
    3. Lectures will be OLINE on Blackboard and seminars will take place in room 4.14 and the regulations in (2) apply as above.
    4. Lecturers conducting classes are available for consultation during their office hours or by the e-mail. Lecturer's office hours and contact details are available on the department's website.
    5. The conditions for obtaining a credit in a given subjects, assessment criteria and the form of the credit or examination, along with criteria for granting exemption from a given subjects, are specified in the syllabusses.
    6. A list of compulsory and recommended textbooks for particular subjects is specified in the cours syllabuses.
    7. Students may review their own marked written work by applying to the lecturer responsible for the subject during his/her office hours. 
    8. Students will be informed directly of their examination results and credit achievements by the lecturer in a given subjects.  Alternatively results will be posted according to the student's number on the department noticeboard  or sent by e-mail to the student's group representative(s). 
    9. In the case of non-attendance for the credit evaluation or examination the student is required to contact the lecturer responsible for the subject during his/her office hours in order in order to arrange an alternative time for the evaluation. 
    10. In order to receive conformation of their results in the academic record log, students are required to contact the lecturer responsible for the subject. 
    11. Students are entitled to appeal in the matter on their final assessment grades (within 7 days of their announcement) to the Head of the Department. 
    12. The deadline fo obtaining entries for final gradies (signatures) in student's record logs for the            academic year 2023/2024: for courses ending in the winter semester: 11.02.2024 r.; for courses ending in the summer semester: 30.06.2024 r. 
    13. In any circumstanceses not reffered to in the above REGULATIONS, the REGULATIONS for STUDIES at the MEDICAL UNIVERSITY OF BIAŁYSTOK apply.  

                                                                                                                                                                                                

                                                                                                                                    Head of

                                                                                                           Department of Psychology & Philosophy

                                                                                                              dr hab. Barbara Polityńska - Lewko