Uniwersytet Medyczny w Białymstoku rozpoczął realizację kolejnej kampanii promocyjnej na portalu społecznościowym Facebook w Indiach.
Głównym celem kampanii jest promocja Uczelni wśród potencjalnych kandydatów na studia anglojęzyczne na kierunku lekarskim prowadzone na Wydziale Lekarskim z Oddziałem Stomatologii i Oddziałem Nauczania w Języku Angielskim. Rynek indyjski jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków edukacyjnych. Obecnie na UMB studiuje 16 studentów z Indii.
Realizacja kampanii jest możliwa dzięki uzyskaniu dofinansowania przez Dział Współpracy Międzynarodowej w ramach projektu „UMB na krańcu świata – promocja Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na rynkach azjatyckich”, finansowanego w ramach Programu „Promocja Zagraniczna” Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Wartość całego projektu wynosi 99 999,22 PLN.
Kampanie promocyjne są jednym z elementów realizacji Strategii Umiędzynarodowienia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, wdrażanej przez Dział Współpracy Międzynarodowej pod nadzorem prof. dr hab. Tomasza Hryszko – Pełnomocnika Rektora ds. Współpracy Międzynarodowej.
Zapraszamy do współpracy.
Dział Współpracy Międzynarodowej UMB