• Ostatnia zmiana 08.05.2018 przez Biuro Promocji i Rekrutacji

      Rekrutacja elektroniczna

       

      Zarejestruj się

      Zaloguj się

       

      Jak się zarejestrować? - przeczytaj, ważne!

      1. upewnić się jaka jest podstawa przyjęcia i w jakiej grupie się znajduje ze względu na
        RODZAJ MATURY


        ►matura zdawana w Polsce do 2004 roku (tzw. stara matura)
        ►matura zdawana w Polsce od 2005 roku (tzw. nowa matura)
        ►matura międzynarodowa (IB)
        ►matura europejska (EB)
        ►matura zagraniczna niepodlegająca przeliczeniu (kandydat przystępuje do egzaminów z: biologii, chemii lub matematyki lub fizyki)
        ►matura zagraniczna podlegająca przeliczeniu (kandydat przystępuje do testu sprawdzającego znajomość jęz. polskiego - dotyczy wyłącznie obcokrajowców)

       

      1. zarejestrować się w Internetowej Rejestracji Kandydata (IRK), czyli założyć konto
         
      2. wybrać formę studiów i kierunek lub kierunki (nie ma ograniczeń wyboru)
         
      3. opłacić opłatę lub opłaty rekrutacyjne (na każdym kierunku jest odrębna opłata)
         
      4. poczekać na informację o zaksięgowaniu opłaty (system wysyła e-mailem)
         
      5. wpisać wyniki na wszystkich wybranych kierunkach po zaksięgowaniu opłaty
        Uwaga: Uczelnia nie pobiera wyników z KREM, kandydaci wpisują wyniki samodzielnie!
        Kandydaci na studia II stopnia wpisują średnią z przebiegu studiów

         
      6. trzymać się ściśle harmonogramu rekrutacji, który zamieszczamy pod adresem
        www.umb.edu.pl/terminarz_rekrutacji

         
      7. sprawdzać swój status na listach rankingowych, które publikujemy pod adresem
        www.listyrankingowe.umb.edu.pl

         
      8. dostarczyć komplet dokumentów (dokumenty składają wyłącznie osoby zakwalifikowane,
        nie wymagamy dostarczania formularzy rekrutacyjnych przed zakwalifikowaniem)

         
      9. w razie problemów/pytań – napisać do nas za pomocą zakładki „zgłoś problem" dostępnej na koncie IRK