Przejdź do menu głównego
Przejdź do menu podstronu
Przejdź do treści
Strona Główna UMB
MENU
Polski
English
中文
Castellano
Deutsch
Français
हिन्दी
Norsk
Русский
العربية
Suomi
Svenska
wyszukaj
Szukaj
Aktualności
2.10.2024 szkolenie HPK Polska Wschodnia "Równość płci w projektach Programu Horyzont Europa"
„Nauka w Polsce 2023” najnowszy raport
Wolność akademicka - tłumaczenie poradników Scholars At Risk
„Przede wszystkim się nie bój”. Jak dbać o równość płci na uniwersytecie? Wywiad z dr hab. Joanną Konopińską
Włączanie wymiaru płci do badań - wykład otwarty
Akademicka Sieć Bezpieczeństwa i Równości
Doskonałość naukowa nie ma płci - zaproszenie na konferencję
Praca a dom. Wyzwania dla rodziców i ich konsekwencje - raport Polskiego Instytutu Ekonomicznego
Szklany sufit czy ruchome schody? Pozycja kobiet na uczelni medycznej - nowy raport Fundacji Polki w Medycynie
Fundacja Women in Law opublikowała Pomocnik dla kobiet „Słoneczko, zrób mi kawę”
Równość płci to różnorodność - wywiad z Pełnomocniczką Rektora ds. Równości Płci
I miejsce UMB w rankingu CWTS Leiden
Spotkanie Zespołu ds. Równości Płci i szkolenie GEP
"Równouprawnienie"
Ankiety dotyczące Równości Płci na UMB
Spotkanie Zespołu ds. Równości Płci
Powołanie Pełnomocniczki ds. Równości Płci
Polki w Medycynie
Konferencja "Równość płci czyli jak parytety gwarantują zrównoważony rozwój społeczno-gospodarczy"
Rusza nabór do 20. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu
Inicjatywa Równości Płci
Pełnomocniczka Rektora ds. Równości Płci
Zespół ds. Równości Płci
Plan Równości Płci
Ankiety
ANKIETA Pracownice i Pracownicy
ANKIETA Doktorantki i Doktoranci
ANKIETA Studentki i Studenci
NARUSZENIA RÓWNOŚCI
Kontakt
Polski
English
中文
Castellano
Deutsch
Français
हिन्दी
Norsk
Русский
العربية
Suomi
Svenska
Strona główna Planu Równości Płci na UMB
Ankiety
ANKIETA Pracownice i Pracownicy
ANKIETA Doktorantki i Doktoranci
ANKIETA Studentki i Studenci
Strona główna
Uczelnia
Inicjatywa Równości Płci
Ankiety
ANKIETA Pracownice i Pracownicy
ANKIETA Pracownice i Pracownicy
* Pola obowiązkowe
1. Płeć
*
:
a. Kobieta
b. Mężczyzna
c. Osoba niebinarna
d. Odmawiam odpowiedzi
2. Wiek pracownika
*
:
a. poniżej 30 lat
b. 30-39 lat
c. 40-49 lat
d. 50-59 lat
e. powyżej 60 lat
f. Odmawiam odpowiedzi
3. Grupa pracowników
*
:
a. Nauczyciele akademiccy
b. Pracownicy naukowo-techniczni i techniczni
c. Pracownicy administracyjni
d. Pracownicy biblioteki
e. Pracownicy obsługi
f. Odmawiam odpowiedzi
4. Stanowisko kierownicze
*
:
a. Tak
b. Nie
c. Odmawiam odpowiedzi
5. Wydział
*
:
a. Wydział Lekarski z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej (dotyczy także pracowników administracyjnych pracujących na wydziale)
b. Wydział Farmaceutyczny z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej (dotyczy także pracowników administracyjnych pracujących na wydziale)
c. Wydział Nauk o Zdrowiu (dotyczy także pracowników administracyjnych pracujących na wydziale)
d. Żaden z powyższych
e. Odmawiam odpowiedzi
6. Zaznacz w jakim stopniu poniższe czynniki, Twoim zdaniem, mają znaczenie podczas
procesu rekrutacji pracowników
na UMB.
Płeć kandydatki/kandydata
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Wiek kandydatki/kandydata
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Wygląd kandydatki/kandydata
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Przebieg dotychczasowej kariery kandydatki/kandydata
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Stan cywilny kandydatki/kandydata
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Posiadanie/planowanie dzieci przez kandydatkę/kandydata
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Konieczność opieki nad bliskimi osobami
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Rekomendacje z poprzedniego miejsca pracy kandydatki/kandydata
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Przebieg rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatką/kandydatem
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Inne, np. koneksje, wyznanie, etc. (jakie?):
7. Zaznacz w jakim stopniu poniższe czynniki, Twoim zdaniem, mają znaczenie podczas
uzyskiwania awansów
na UMB.
Płeć pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Wiek pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Wygląd pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Przebieg dotychczasowej kariery pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Podnoszenie kwalifikacji przez pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Stan cywilny pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Posiadanie/planowanie dzieci przez pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Rekomendacje uzyskane od przełożonego pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Inne, np. koneksje, wyznanie, etc. (jakie?):
8. Zaznacz w jakim stopniu poniższe czynniki, Twoim zdaniem, mają znaczenie w
dostępie do szkoleń
na UMB.
Płeć pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Wiek pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Wygląd pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Przebieg dotychczasowej kariery pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Stan cywilny pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Posiadanie/planowanie dzieci przez pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Opinia przełożonego pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Inne, np. koneksje, wyznanie, etc. (jakie?):
9. Zaznacz w jakim stopniu poniższe czynniki, Twoim zdaniem, mają znaczenie w
wysokości wynagrodzenia
na UMB.
Płeć pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Wiek pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Wygląd pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Przebieg dotychczasowej kariery pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Podnoszenie kwalifikacji przez pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Stan cywilny pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Posiadanie/planowanie dzieci przez pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Opinia przełożonego pracownika
*
:
1 – jest bez znaczenia
2 – raczej nie ma znaczenia
3 – trudno powiedzieć
4 – raczej ma znaczenie
5 – ma kluczowe znaczenie
Odmawiam odpowiedzi
Inne, np. koneksje, wyznanie, etc. (jakie?):
10. W jakim stopniu zgadzasz się ze stwierdzeniem, że Uniwersytet Medyczny w Białymstoku jest wolny od uprzedzeń i stereotypów?
*
:
a. Zdecydowanie się zgadzam
b. Raczej się zgadzam
c. Trudno powiedzieć
d. Raczej się nie zgadzam
e. Zdecydowanie się nie zgadzam
f. Odmawiam odpowiedzi
11. Czy doświadczyłaś/eś lub czy byłaś/eś świadkiem którejkolwiek z poniższych form naruszania równości na terenie UMB lub przez osobę związaną z UMB? Zaznacz wszystkie właściwe
*
:
a. Komentarze lub żarty odwołujące się do stereotypowych przekonań na temat płci
b. Komentarze lub żarty o podtekście seksualnym
c. Lepsze lub gorsze ocenianie lub traktowanie ze względu na płeć
d. Niestosowne poufałe zwracanie się
e. Nieadekwatne komentarze na temat ubioru i wyglądu
f. Przypisywanie sobie czyichś osiągnięć
g. Kwestionowanie kompetencji jednej z płci
h. Kwestionowanie możliwości łączenia pracy zawodowej z opieką nad dziećmi
i. Nieuwzględnianie obowiązków opiekuńczych w ocenie osiągnięć
j. Organizacja pracy kolidująca z obowiązkami rodzicielskimi
k. Niestosowne naruszenie przestrzeni osobistej
l. Natarczywe próby kontaktu w sprawach prywatnych
m. Negatywne komentarze na temat orientacji seksualnej
n. Propozycje seksualne
o. Nie
p. Odmawiam odpowiedzi
r. Inne, jakie:
12. Czy doświadczyłaś/eś na terenie Uczelni lub przez osobę związaną z UMB
dyskryminacji
?
*
:
a. Tak
b. Nie
c. Odmawiam odpowiedzi
13. Czy doświadczyłaś/eś na terenie Uczelni lub przez osobę związaną z UMB
dyskryminacji ze względu na płeć
?
*
:
a. Tak
b. Nie
c. Odmawiam odpowiedzi
14. Jeżeli w pytaniu 13 udzieliłaś/udzieliłeś odpowiedzi twierdzącej, z czyjej strony spotkała Ciebie
dyskryminacja ze względu na płeć
:
a. Studentki/studenta
b. Doktorantki/doktoranta
c. Współpracowniczki/współpracownika
d. Przełożonej/przełożonego
e. Innych
f. Nie doświadczyłam/doświadczyłem dyskryminacji ze względu na płeć
g. Odmawiam odpowiedzi
15. Czy doświadczyłaś/eś na terenie Uczelni lub przez osobę związaną z UMB
molestowania seksualnego
?
*
:
a. Tak
b. Nie
c. Odmawiam odpowiedzi
16. Jeżeli w pytaniu 15 udzieliłaś/udzieliłeś odpowiedzi twierdzącej, z czyjej strony spotkało Ciebie
molestowanie seksualne
:
a. Studentki/studenta
b. Doktorantki/doktoranta
c. Współpracowniczki/współpracownika
d. Przełożonej/przełożonego
e. Innych
f. Nie doświadczyłam/doświadczyłem molestowania seksualnego
g. Odmawiam odpowiedzi
17. Czy doświadczyłaś/eś na terenie Uczelni lub przez osobę związaną z UMB
mobbingu
?
*
:
a. Tak
b. Nie
c. Odmawiam odpowiedzi
18. Jeżeli w pytaniu 17 udzieliłaś/udzieliłeś odpowiedzi twierdzącej, z czyjej strony spotkał Ciebie
mobbing
:
a. Studentki/studenta
b. Doktorantki/doktoranta
c. Współpracowniczki/współpracownika
d. Przełożonej/przełożonego
e. Innych
f. Nie doświadczyłam/doświadczyłem mobbingu
g. Odmawiam odpowiedzi
19. Jakie strategie zastosowałabyś/zastosowałbyś w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek z formy naruszania równości? Zaznacz wszystkie właściwe
*
:
a. Nic bym nie zrobiła/zrobił
b. Zgłosiłbym/zgłosiłabym zajście przełożonemu/przełożonej
c. Zgłosiłbym/zgłosiłabym zajście odpowiednim organom zewnętrznym (policja, prokuratura, Państwowa Inspekcja Pracy, etc.)
d. Anonimowo zgłosiłabym/zgłosiłbym zajście do Uczelnianej Komisji
e. Przeprowadziłabym/przeprowadziłbym konfrontację ze sprawcą/sprawczynią
f. Zmieniłabym/zmieniłbym grafik pracy (aby ograniczyć kontakt ze sprawcą/sprawczynią)
g. Odeszłabym/odszedłbym z UMB
h. Odmawiam odpowiedzi
i. Inne, jakie:
20. Czy w przypadku
dyskryminacji ze względu na płeć
byłabyś/byłbyś skłonna/skłonny zgłosić sprawę
Przełożonemu/Przełożonej
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Pełnomocnikowi ds. Równości
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Dedykowanym komórkom UMB (Komisja, Rzecznik dyscyplinarny, Doradca ds. Etyki)
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Instytucji spoza UMB (np.: policja, prasa)
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Innym osobom, jakim:
21. Czy w przypadku
molestowania seksualnego
byłabyś/byłbyś skłonna/skłonny zgłosić sprawę
Przełożonemu/Przełożonej
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Pełnomocnikowi ds. Równości
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Dedykowanym komórkom UMB (Komisja, Rzecznik dyscyplinarny, Doradca ds. Etyki)
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Instytucji spoza UMB (np.: policja, prasa)
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Innym osobom, jakim:
22. Czy w przypadku
mobbingu
byłabyś/byłbyś skłonna/skłonny zgłosić sprawę
Przełożonemu/Przełożonej
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Pełnomocnikowi ds. Równości
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Dedykowanym komórkom UMB (Komisja, Rzecznik dyscyplinarny, Doradca ds. Etyki)
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Instytucji spoza UMB (np.: policja, prasa)
*
:
1 – zdecydowanie nie
2 – raczej nie
3 - trudno powiedzieć
4 – raczej tak
5 – zdecydowanie tak
Odmawiam odpowiedzi
Innym osobom, jakim:
23. Czy pracując na UMB czujesz się chroniony przed molestowaniem, mobbingiem oraz innymi formami naruszania równości?
*
:
a. Zdecydowanie tak
b. Raczej tak
c. Trudno powiedzieć
d. Raczej nie
e. Zdecydowanie nie
f. Odmawiam odpowiedzi
24. Jakich działań oczekujesz od UMB aby zapobiegać przypadkom naruszania równości?:
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki.
Zobacz politykę cookies.
Akceptuję
Zamknij