Szanowni Państwo Kierownicy Naukowi Kursów!
W przypadku otrzymania zgłoszenia i chęci uczestnictwa w kursie specjalizacyjnym od diagnosty laboratoryjnego odbywającego specjalizację w innym Uniwersytecie Medycznym potrzebna jest zgoda tego uniwersytetu, w którym osoba ta odbywa szkolenie specjalizacyjne.
Organizacja kursów specjalizacyjnych w formie zdalnej możliwa jest w oparciu o ogólnodostępne narzędzia komunikacji takie jak:
1) MS Teams - aplikacja wchodząca w skład pakietu Office 365 - bezpłatnego dla pracowników uczelni wyższych i studentów (login to adres mailowy w domenie @umb.edu.pl oraz hasło analogiczne jak do systemów uczelnianych np. portalu pracowniczego) szczegóły dostępne są na stronie https://support.microsoft.com/pl-pl/teams
Jak zorganizować spotkanie: https://support.microsoft.com/pl-pl/office/planowanie-spotkania-w-aplikacji-teams-943507a9-8583-4c58-b5d2-8ec8265e04e5
2) Google Meet - narzędzie dla użytkowników konta gogle - instrukcja w załączeniu
3) Skype - jeden z najstarszych komunikatorów, powszechnie stosowany - instrukcja w załączeniu
Szanowni Państwo!
Wystawienie faktury możliwe jest tylko w sytuacji wczesniejszego zgłoszenia tego faktu przed dokonaniem przelewu za kurs!
Pobierz formularz zgłoszenia na kurs
Kursy archiwalne 2022 rok dostępne w pliku pdf. poniżej:
KURSY ARCHIWALNE 2022 ROK
Opłatę za kurs należy wpłacać, nie wcześniej niż na dwa tygodnie przed rozpoczęciem kursu, na konto:
Bank Pekao SA Oddział w Białymstoku
40 1240 5211 1111 0000 4920 7392
UWAGA!
Kursy specjalizacyjne należy obecnie odbywać wyłącznie w jednostce szkolącej, a więc na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku.
Wszystkie osoby biorące udział w kursach specjalizacyjnych po dokonaniu opłaty za kurs zobowiązane są do przesłania potwierdzenia opłaty na adres: diagn.lab@umb.edu.pl. Opłatę za kurs należy przelać na konto (podając tytuł kursu i termin) na 2 tygodnie przed rozpoczęciem kursu.
Szanowni Państwo!
W przypadku odbywania kursu specjalizacyjnego organizowanego przez inną jednostkę szkolącą (czyli inny Uniwersytet Medyczny) potrzebna jest zgoda Pełnomocnika Rektora – prof. Macieja Szmitkowskiego.