Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Ogłoszenia.
  • Ogłoszenia

    Dział Współpracy Międzynarodowej promuje ofertę edukacyjną UMB na całym świecie

    17.04.2019 12:00
    Autor: Administrator UMB

     

    Zgodnie z treścią Strategii Umiędzynarodowienia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na lata 2018-2020, jej celem ogólnym jest m.in. zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia Uczelni mierzonego wskaźnikiem liczby zagranicznych studentów i kadry dydaktycznej oraz znaczące zwiększenie przychodów z działalności dydaktycznej dzięki rekrutowaniu coraz większych grup studentów zagranicznych, jak również zwiększenie potencjału instytucjonalnego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku do sprawnej i kompleksowej realizacji procesów i inicjatyw wynikających ze współpracy międzynarodowej. W związku z powyższym, Dział Współpracy Międzynarodowej UMB realizuje nieustanne działania promujące Uniwersytet Medyczny w Białymstoku na arenie międzynarodowej.

    W okresie 01.03.-08.04.2019 r. prowadzone były działania polegające na zainicjowaniu współpracy z polskimi placówkami dyplomatycznymi, szkołami polonijnymi, celem promocji anglojęzycznej oferty edukacyjnej (6-letnich studiów na kierunku lekarskim w ramach English Division).

    Dział Współpracy Międzynarodowej skontaktował się z:

    - 129 szkołami polonijnymi zlokalizowanymi na całym świecie

    - 90 Ambasadami Rzeczypospolitej Polskiej,

    - 46 konsulatami generalnymi i honorowymi RP,

    - 22 Instytutami Polskimi zlokalizowanymi na całym świecie,

    - 63 Zagranicznymi Biurami Handlowymi Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (ZBH PAIH).

    Łącznie wysłano materiały promujące anglojęzyczną ofertę UMB drogą elektroniczną do 350 instytucji, na wszystkich kontynentach.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Źródło: Opracowanie własne Działu Współpracy Międzynarodowej UMB.

     

    Informację o ofercie anglojęzycznej UMB polskie placówki dyplomatyczne lub biura ZBH PAIH opublikowały co najmniej 35 razy (potwierdzone publikacje). Najczęściej informacje publikowano na Facebooku (15), następnie na Twitterze (12), stronie internetowej instytucji (7). Publikowano w różnych językach m.in. angielskim, czeskim, hiszpańskim, białoruskim. Oprócz samych publikacji, placówki dyplomatyczne deklarowały, że rozpowszechnią materiały promocyjne w formie elektronicznej do potencjalnych studentów, szkół wyższych itp.

    Źródło: Opracowanie własne Działu Współpracy Międzynarodowej UMB.

     

    Przykładowe publikacje:

     

    Źródło: Opracowanie własne Działu Współpracy Międzynarodowej UMB.

     

    Wysyłka materiałów w wersji papierowej

    Najczęściej ulotki w wersji papierowej były wysyłane do Ambasad RP oraz Zagranicznych Biur Handlowych PAIH. Instytucje deklarowały zarówno dystrybucję ulotek wśród potencjalnych studentów, jak również wystawienie ulotek w Dziale Konsularnym. Niektóre Ambasady zaoferowały dystrybucję ulotek podczas targów edukacyjnych (m.in. Ambasada Nowej Zelandii - „Student Exchange Fair” (zdjęcie stoiska z ulotkami UMB poniżej), Ambasada RP w Seulu – „Study in Europe” oraz Ambasada RP w Pretorii i Ambasada RP w Tokio podczas przyszłych targów edukacyjnych.

     

    Poniższa mapa przedstawia kraje do których wysłano ulotki promujące anglojęzyczną ofertę edukacyjną UMB w wersji papierowej. Ulotki UMB trafiły do 42 placówek w 38 krajach, na wszystkich kontynentach.

    Mapa. Kraje świata do których wysłano ulotki promujące ofertę anglojęzyczną UMB w wersji papierowej

    Źródlo: Opracowanie własne Działu Współpracy Międzynarodowej UMB / google.com

     

     

    Wykaz instytucji, do których skierowano wysyłki znajduje się w załączniku.

     

     

     

    Powrót