Marcin Tomkiel, rzecznik prasowy Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku i Michał Dobrowolski z Działu Współpracy Międzynarodowej wzięli udział w webinarium: "Modele kreowania uczelnianych stron internetowych w języku angielskim - redakcja i prowadzenie", realizowanym w ramach International Visibility Project.
Przedstawiciele naszej Uczelni zostali poproszeni o zabranie głosu w zakresie własnych praktyk i przemyśleń dotyczących misji uczelni i jej odbicia na stronach www. Przyjęte na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku rozwiązania zostały dostrzeżone i pozytywnie ocenione na tle innych polskich uczelni.
Promocja oferty i działań UMB w sieci stanowi ważny element strategii rozwoju. Pracownicy Uczelni pracują nad optymalizacją obecnych i tworzeniu nowych rozwiązań.
W najbliższych miesiącach do użytku oddane zostaną: aplikacja myMub oraz zmodernizowana strona internetowa English Division i strona Admission.
Obecny serwis UMB to ponad 22 tysiące podstron, 220 redaktorów, ponad 9 mln odsłon i 600 tysięcy użytkowników rocznie, 8 wersji językowych.