Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Ogłoszenia.
  • Ogłoszenia

    Pomyślne zakończenie zagranicznych kampanii promocyjnych UMB na Facebooku

    12.08.2020 15:05
    Autor: Dział Współpracy Międzynarodowej

    Uniwersytet Medyczny w Białymstoku dotarł do ponad 3.218.684 osób dzięki kampaniom reklamowym realizowanym przy pomocy Facebooka, które skierowane były do ​​potencjalnych studentów anglojęzycznych studiów medycznych i ich rodziców w Indiach, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.

    W dniach 28.05.2020-10.08.2020 Dział Współpracy Międzynarodowej zrealizował trzy udane kampanie reklamowe na Facebooku, których celem była rekrutacja potencjalnych kandydatów i dotarcie do ich rodziców z Indii, Stanów Zjednoczonych i Kanady. Kampanie reklamowe powstały w postaci krótkich, zwięzłych pokazów slajdów zawierających kluczowe informacje o 6-letnich studiach medycznych prowadzonych w języku angielskim oraz ogólnie o Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku. Na końcowym slajdzie został zamieszczony komunikat zachęcający odbiorców do kliknięcia w link, który przekieruje ich do niedawno zaktualizowanej strony internetowej Wydziału Lekarskiego z Oddziałem Stomatologii i Oddziałem Nauczania w Języku Angielskim. W ciągu 74 dni trwania kampanii reklamowej, strona rekrutacji uzyskała łącznie 236 617 kliknięć, które były przekierowaniami z reklam opublikowanych na Facebooku.

    Tworząc kampanie reklamowe, grono odbiorców zostało ustalone tak, aby kampanie dotarły do uczniów szkół średnich oraz do ich rodziców z Indii, Kanady i Stanów Zjednoczonych. Dzięki automatycznemu rozmieszczaniu reklam, jakie oferuje Facebook, nasze kampanie reklamowe pojawiły się nie tylko na Facebooku, ale także na Instagramie i na Facebook Messenger.

    W samych tylko Indiach kampania reklamowa dotarła do 2 450 427 ludzi, w Kanadzie do 297 472 osób, a w Stanach Zjednoczonych do 470 785 osób. Wśród osób, do których dotarły wszystkie kampanie, dominującą grupą wiekową były osoby w wieku do 35 do 44 lat. Najprawdopodobniej byli to rodzice z nastoletnimi dziećmi szukający przyszłego uniwersytetu. Jeśli chodzi o podział grupy odbiorców według płci w naszej kampanii, w Indiach było to 72% mężczyzn i 28% kobiet, w Kanadzie odsetek ten wynosił 56,3% kobiet i 43,7% mężczyzn, natomiast w Stanach Zjednoczonych 49% kobiet i 51% mężczyzn.

    Wierzymy, że przeprowadzone kampanie reklamowe na Facebooku pomogą Uniwersytetowi Medycznemu w Białymstoku w osiągnięciu celu dotarcia do większej liczby potencjalnych kandydatów z całego świata. Dzięki ich uczestnictwu w naszych studiach będziemy mogli osiągnąć wyższy poziom umiędzynarodowienia jako nowoczesna europejska uczelnia medyczna z 70-letnią historią i tradycją.

    Realizacja kampanii reklamowych na Facebooku jest finansowana ze środków projektów koordynowanych przez Dział Współpracy Międzynarodowej w ramach Programu „Promocja Zagraniczna” Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Kampania na Facebooku w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie jest finansowana kwotą 81 480,43 zł w ramach projektu „Azymut Ameryka. Promocja Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na rynku amerykańskim i kanadyjskim” nr umowy: PPI/PZA/2019/1/00017/U/00001. Natomiast, kampania reklamowa Facebooka w Indiach jest finansowana kwotą 77 985,64 zł w ramach projektu „UMB na krańcu świata - promocja Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na rynkach azjatyckich” nr umowy: PPI/PZA/2019/1/00002/U/00001.

     

    Powrót