• Aktualności

    Organizacja pracy w Dziekanacie od 1 października 2020 r.

    14.10.2020 00:00
    Autor: Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu

    Zasady pracy Dziekanatu w zakresie obsługi studentów/doktorantów od 1 października 2020 r.:

     

    Mając na względzie obecną sytuację epidemiologiczną nadal zalecamy,

    aby sprawy niewymagające kontaktu bezpośredniego załatwiać mailowo i telefonicznie.

     

    • Dziekanat będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godz.: 11:00 – 13:00 (z wyjątkiem środy).

    W Dziekanacie będzie obsługiwana jedna osoba (zgodnie z zaleceniami: w maseczce jednorazowej lub wielokrotnego użytku, przyłbicy w przypadku osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust i nosa maseczką). Przed wejściem do Dziekanatu należy zdezynfekować ręce (płyn znajduje się przed drzwiami Dziekanatu). Prosimy o przygotowanie wcześniej wszystkich dokumentów (w pomieszczeniu Dziekanatu nie będzie możliwości wypełniania dokumentów).

    • W celu uniknięcia nadmiernych kolejek, przed Dziekanatem został umieszczony pojemnik, w którym możecie Państwo zostawiać dokumenty.

    W przypadku, gdy chcecie Państwo tylko zostawić dokumenty bez konieczności kontaktu z pracownikiem Dziekanatu należy je umieścić w pojemniku. Pojemnik jest codziennie opróżniany przez pracownika Dziekanatu.

    • Przedłużanie ważności legitymacji studenckich:

     

    Do 30 listopada 2020 r. zachowują ważność legitymacje studenckie i doktoranckie. Prosimy aby nie przychodzić do Dziekanatu w pierwszych dniach października w celu przedłużenia legitymacji, z uwagi na prawdopodobieństwo wystąpienia dużych kolejek. Ponadto legitymacje powinny być składane w Dziekanacie grupowo.

     

    • I rok studiów – odbiór legitymacji:

    W celu odbioru legitymacji należy mieć ze sobą wydrukowany dowód wpłaty za legitymację oraz podpisane ślubowanie (arkusze ślubowania będą dostępne na korytarzu przed Dziekanatem). W Dziekanacie nie będzie możliwości wydruku ślubowania i potwierdzenia wpłaty.

    Przy odbiorze legitymacji zostaną zwrócone oryginały świadectw/aneksów – prosimy o zabranie ze sobą własnego długopisu w celu pokwitowania odbioru dokumentów.

    • Sprawy związane ze stypendiami prowadzone są w Dziale Spraw Studenckich, który mieści się w Pałacu Branickich. W sprawie ubezpieczenia prosimy o kontakt z Samorządem Studenckim (szczegóły na stronie internetowej Samorządu lub na profilu Facebookowym).
    Powrót