WARUNKI UCZESTNICTWA
w
XV MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWO-SZKOLENIOWEJ
„ŻYCIODAJNA ŚMIERĆ – PAMIĘCI ELIZABETH KÜBLER-ROSS”
Białystok, 3-5 października 2021
§ 1
Postanowienia ogólne
- Przepisy niniejszego regulaminu mają zastosowanie wobec Uczestników XV Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej „Życiodajna śmierć – pamięci Elizabeth Kübler-Ross”.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie Konferencji i zobowiązuje się do publikowania na stronie internetowej aktualnych informacji.
- W przypadku zaostrzenia reżimu sanitarnego związanego z trwającą pandemią COVID-19 organizator zastrzega sobie prawo rezygnacji z organizacji konferencji lub zmiany jej formy na online i zobowiązuje się do publikowania na stronie internetowej aktualnych informacji.
- Organizator zapewnia Uczestnikom i Partnerom poczęstunki w trakcie Konferencji w postaci przerw kawowych, lunchu oraz imprez integracyjnych.
- Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
- Organizator: Zakład Zintegrowanej Opieki Medycznej UMB
- Uczestnik: osoba fizyczna lub prawna dokonująca rejestracji na Konferencję poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Konferencji
- Sponsor: podmiot trzeci, osoba fizyczna lub prawna, która opłaciła usługi reklamowe zgodnie z cennikiem Pakietów Partnerskich.
- Potwierdzenie udziału: komunikat wysyłany przez Organizatora Konferencji w odpowiedzi na zgłoszenie dokonane poprzez formularz
- Zamawiający: osoba fizyczna lub prawna, która zdecydowała się delegować Uczestnika lub uczestników do udziału w Konferencji.
- Przepisy niniejszego regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich uczestników.
- Oficjalny serwis internetowy konferencji znajduje się pod adresem: http://www.umb.edu.pl/zyciodajna
§ 2
Zgłoszenie udziału - dane ogólne
- Podstawą uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie rejestracji oraz uiszczenie stosownej opłaty.
- Rejestracji uczestnicy dokonują poprzez wypełnienie formularza na stronie www Konferencji http://www.umb.edu.pl/zyciodajna
- Zgłoszenia czynnego uczestnictwa należy dokonać najpóźniej do 25 sierpnia 2021
- Zgłoszenia biernego uczestnictwa należy dokonać najpóźniej na 7 dni przed datą rozpoczęcia Konferencji.
- Uczestnik zobowiązany jest do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia formularza rejestracyjnego.
- Uczestnik ponosi odpowiedzialność prawną z tytułu niezgodności treści formularza rejestracyjnego ze stanem rzeczywistym.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające
z wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych danych Uczestnika. - Organizator zastrzega sobie prawo do dysponowania listą Uczestników
i publikowania nazw firm wraz ze stanowiskami osób biorących udział
w Konferencji. - Organizator ma prawo nie dopuścić uczestnika do udziału w Konferencji
w przypadku, gdy nie uiścił on opłat udziału w Konferencji, w terminie określonym przez Organizatora - Materiały konferencyjne mogą zostać rozszerzone o dodatkowe materiały ze strony Partnerów Konferencji.
§ 3
Płatności
- Rejestrujący jest zobowiązany do dokonania opłaty związanej z udziałem
w Konferencji zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej Konferencji. - O wysokości opłaty rejestracyjnej decydować będzie termin wpłaty na konto Konferencji, a nie data rejestracji.
- Możliwe jest dokonanie płatności przelewem lub za pośrednictwem płatności online.
- Płatność powinna być wykonana w terminie określonym w regulaminie.
- PEŁNA OPŁATA REJESTRACYJNA
Wszyscy uczestnicy
550 zł do 25.08.2021, 600 zł po 25.08.2021
Doktorant (czynny udział - prezentacja pracy)
350 zł do 25.08.2021, 400 zł po 25.08.2021
Student (czynny udział przez cały okres konferencji - prezentacja pracy)
150 zł do 25.08.2021, 200 zł po 25.08.2021
Pełna opłata rejestracyjna upoważnia do
- prezentacji dowolnej liczby prac
- wstępu na salę obrad i na teren wystawowy Konferencji
- uzyskania materiałów zjazdowych, identyfikatora i certyfikatu udziału
- udziału w ceremonii otwarcia i zamknięcia Konferencji
- udziału we wszystkich imprezach towarzyszących
- udziału w warsztatach
- kawy, herbaty, ciastek w trakcie przerw w obradach
- obiadu w dniach Konferencji
Osoba towarzysząca
450 zł do 25.08.2021, 500 zł po 25.08.2021
Pełna opłata rejestracyjna osoby towarzyszącej upoważnia do
- wstępu na salę obrad i na teren wystawowy Konferencji
- otrzymania identyfikatora
- kawy, herbaty, ciastek w trakcie przerw w obradach
- obiadu w dniach Konferencji
- udziału w ceremonii otwarcia i zamknięcia Konferencji
- udziału we wszystkich imprezach towarzyszących
- CZĘŚCIOWA OPŁATA REJESTRACYJNA
250 zł do 25.08.2021, 300 zł po 25.08.2021
Częściowa opłata rejestracyjna upoważnia do
- prezentacji dowolnej liczby prac
- wstępu na salę obrad i na teren wystawowy Konferencji
- uzyskania materiałów zjazdowych, identyfikatora i certyfikatu udziału
- kawy, herbaty, ciastek w trakcie przerw w obradach
- obiadu
- udziału w warsztatach
- nie obejmuje udziału w ceremonii otwarcia i zamknięcia Konferencji oraz we wszystkich imprezach towarzyszących
- DODATKOWE OPŁATY NIEUJĘTE WE WPISOWYM ZASADNICZYM
- koszt druku jednej pracy w każdej monografii - 250 zł
- jedna osoba może drukować kilka prac (każda oddzielnie płatna);
- można drukować pracę nie będąc uczestnikiem Konferencji
- WAŻNE TERMINY
do 30.06.2021
- ostateczny termin nadesłania pełnej wersji pracy do druku
do 25.08.2021
- niższa wartość opłat wpisowych
- ostateczny termin zgłoszenia uczestnictwa czynnego
- ostateczny termin nadesłania streszczenia prac
- Przeliczenie cen PLN na EUR dokonywane jest wg aktualnego średniego kursu EUR ustalonego przez NBP, z dnia przesłania zgłoszenia udziału.
- Dokonanie wszystkich płatności w wymaganych niniejszym Regulaminem terminach jest warunkiem uczestnictwa w Konferencji.
- Uczestnicy Konferencji na zgłoszoną wcześniej prośbę otrzymają faktury za udział w konferencji.
§ 4
Rezygnacja z uczestnictwa
- Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów w wysokości
- do 25 sierpnia 2021 roku - zwrot 50% wpłaconej sumy;
- od 25 sierpnia do 20 września 2021 roku - zwrot 25% wpłaconej sumy;
- po 20 września 2021 roku - nie przysługuje zwrot kosztów.
- Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać pisemnie na adres e-mail Konferencji - wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.
§ 5
Regulamin obrad
- Prezentacje ustne
- Język obrad: polski i angielski.
- Sesje naukowe prowadzone będą przez Przewodniczących zgodnie
z programem szczegółowym. - Czas przeznaczony na prezentację referatów wynosi 10 minut, referatów na zamówienie - od 30 do 60 minut.
- W przypadku potrzeby prezentacji pracy z użyciem innego sprzętu niż rzutnik multimedialny, prosimy powiadomić Komitet Organizacyjny co najmniej na tydzień przed dniem prezentacji.
- Dyskusje nad referatami odbywać się będą na końcu sesji.
- Przewodniczący Sesji może skrócić czas prezentacji pracy w przypadku opóźnienia w harmonogramie wystąpień oraz ograniczyć liczbę dyskutantów.
- Uczestnik konferencji może wysłać Organizatorom prezentację multimedialną na adres e-mail organizatora lub dostarczyć prezentację nie później niż na 30 min. przed wystąpieniem.
- Nośniki z prezentacjami multimedialnymi powinny być oznaczone nazwiskiem pierwszego autora i tytułem pracy.
- Sesja multimedialna
- Sesja polega na przygotowaniu prezentacji w MS PowerPoint i przesłaniu jej na adres e-mail Organizatora najpóźniej do 5 września 2021 roku.
- Wystąpienie polega na wyświetleniu przygotowanej prezentacji w odrębnej sali na specjalnie przygotowanych monitorach.
- Obecność autorów w trakcie prezentacji nie jest wymagana.
- Sesja multimedialna będzie odbywała się równolegle z innymi sesjami.
- Kontakt z autorem prezentacji będzie możliwy poprzez adres e-mail umieszczony na prezentacji.
- Prezentacje mogą być przygotowane w języku polskim lub angielskim.
- Nie ma ograniczeń w liczbie slajdów.
- Referenci przed sesją zobowiązani są zgłosić swoją obecność członkowi Jury danej Sesji nie później niż na 30 min. przed jej rozpoczęciem.
- Prezentacje odbywać się będą wg harmonogramu ustalonego przez Komitet Organizacyjny, który zostanie podany do wiadomości zainteresowanych minimum 10 dni przed prezentacją.
- Prezentowane na Konferencji prace będą oceniane przez Jury.
- Ocena Jury jest ostateczna i niepodważalna.
- Za prezentowane prace w poszczególnych sesjach przyznawane będą I, II, III nagrody i wyróżnienia.
- Dodatkowo
- W sesji Problemy opieki paliatywnej/hospicyjnej - Sesja im. ks. Jana Kaczkowskiego przyznawana jest dodatkowo Nagroda im. ks. Jana Kaczkowskiego
- W Sesji Multimedialnej – Sesja im. dr Doroty Kondzior przyznawana jest Nagroda im. dr Doroty Kondzior
- w Sesji Tanatoedukacja - nagroda im.. Prof. Jacka Łuczaka
§ 6
Ochrona danych osobowych
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Białymstoku z siedzibą ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, reprezentowany przez Rektora,
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku, adres email: iod@umb.edu.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji
i przeprowadzenia konferencji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania,
- Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora Danych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych,
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez Administratora Danych niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016r.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celu przetwarzania.
- Zgłoszenie Uczestnika do udziału w Konferencji jest równoznaczne
z wyrażeniem przez niego zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora na zasadach wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. Nr 133, Poz. 833,
z późniejszymi zmianami) - Dane osobowe Uczestników przechowywane są przez Komitet Organizacyjny w czasie korzystania z serwisu oraz po tym terminie w zakresie niezbędnym do rozliczenia transakcji oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za udział w Konferencji.
- Organizator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne
z powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji. - Informacje o szczególnym znaczeniu, w tym dane osobowe oraz informacje związane ze szczegółami płatności zebrane w celu przeprowadzenia transakcji handlowych, są dostępne jedynie dla Organizatora.
§ 7
Inne obowiązki Uczestników
- Uczestnicy są zobowiązani do zapoznania się z niniejszym Regulaminem
i przestrzegania go. - Uczestnik, który nie wyraża zgody na umieszczanie jego wizerunku (fotografie, nagrania audiowizualne) w materiałach pokonferencyjnych i promocyjnych zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Organizatorów najpóźniej
w dniu rozpoczęcia konferencji.
§ 8
Postanowienia końcowe ogólne
- Koszt przejazdu na Konferencję oraz organizację i koszt noclegów Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
- Organizator zastrzega sobie prawo – w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych – do odwołania lub przełożenia Konferencji.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej Konferencji.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą
w życie z chwilą ich zamieszczenia na stronie internetowej
§ 9
Regulamin przygotowania streszczenia
- Streszczenia (max. 200 słów, czcionka Times New Roman, wielkość 12), w języku polskim i angielskim, należy przesyłać wyłącznie poprzez formularz rejestracyjny Konferencji do 25 sierpnia 2021.
- Streszczenia powinny mieć następujący układ:
wersja polska
- Wstęp
- Cel badań
- Materiał i metodyka
- Wyniki
- Wnioski
- Słowa kluczowe
wersja angielska
- Introduction
- Purpose
- Materials and methods
- Results
- Conclusion
- Key words
- Streszczenia mające formę niezgodną z wyżej opisaną nie będą przyjmowane.
- O formie prezentacji pracy decyduje Komitet Naukowy i Organizacyjny Konferencji
- O terminie i formie prezentacji pracy autorzy zostaną poinformowani na co najmniej 10 dni przed rozpoczęciem Konferencji
§ 10
Regulamin druku w monografiach
- W monografiach mogą być umieszczone prace oryginalne i poglądowe.
- Monografie będą wydane wyłącznie w formie CD.
- Prace napisane zgodnie z poniższym regulaminem należy przesyłać wyłącznie na adres e-mail Konferencji monozzom@wp.pl, do 30 CZERWCA 2021.
- Jeden autor może drukować kilka prac.
- Można drukować pracę nie będąc uczestnikiem Konferencji.
- Koszt druku jednej pracy wynosi 250 zł.
- Praca będzie wydrukowana wyłącznie po dokonaniu opłaty za druk pracy oraz przesłaniu skanu oświadczenia autorów, które należy pobrać ze strony Konferencji, wypełnić, podpisać i dołączyć od razu do przesłanej pracy.
- Prace napisane niezgodnie z regulaminem lub bez dołączonego oświadczenia autorów będą odsyłane autorom.
- Prace będą poddane recenzji dwóch wybranych specjalistów z danej dziedziny.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian bez uzgodnienia
z autorem odnośnie zakwalifikowania przesłanej pracy do innej monografii niż wskazana przez autorów w oświadczeniu - O zakwalifikowaniu pracy do poszczególnych monografii decydować będzie Komitet Organizacyjny Konferencji, a autorzy otrzymają pisemne zaświadczenia o przyjęciu pracy do druku oraz do której monografii praca została zakwalifikowana, maksimum do 2 tyg. po przesłaniu maszynopisu.
- Autor po otrzymaniu informacji (maksimum do 2 tyg.) o przyjęciu pracy do druku oraz do której monografii praca została zakwalifikowana, w przypadku zmiany monografii, zobowiązany jest do przesłania jak najszybciej uzupełnionej umowy autorskiej.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian bez uzgodnienia
z autorem, dotyczących stylistyki, mianownictwa, koniecznych skrótów, usunięcia powtórzeń oraz przesunięcia tabel i rycin, nie wpływających na treść merytoryczną pracy - Za opublikowanie pracy w monografii nie będą płacone honoraria autorskie.
- Jeden egzemplarz CD monografii otrzymuje jedynie pierwszy autor rozdziału.
- Zgłoszenie przez Autora pracy do publikacji jest równoznaczne
z oświadczeniem, iż praca ta nie była publikowana lub złożona w Redakcji żadnego czasopisma i że przenosi na Wydawcę, na zasadzie wyłączności całość autorskich praw majątkowych do utworu obejmujących pola eksploatacji, takie jak wydawnictwa, nośniki elektroniczne oraz Internet na terytorium Polski i zagranicy. - Autorzy muszą ujawnić Wydawcy (w formie pisemnego oświadczenia) wszystkie konflikty interesów (zależności finansowe, związki osobiste, współzawodnictwo akademickie, ewentualną rolę sponsora badań lub ich części, w projekcie i opracowaniu uzyskanych danych).
- Wymogi szczegółowe:
- czcionka Times New Roman 12, marginesy 2,5 cm, odstęp pomiędzy wersami 1,5.
- strona tytułowa powinna zawierać: tytuł w języku polskim, imiona i nazwiska autorów oraz ich tytuły naukowe, nazwę i adres instytucji, w których zatrudnieni są autorzy, skróconą wersję tytułu, wykaz skrótów oraz adres autora do korespondencji, jego e-mail, telefon i fax.
- tytuł pracy powinien być zwięzły i jasny, nie powinien przekraczać 120 znaków.
- tekst manuskryptu powinien być napisany w sposób zwięzły i komunikatywny, poprawny językowo, pozbawiony żargonu medycznego lub naukowego.
- w tekście artykułów oryginalnych wyszczególnione powinny być następujące działy: wstęp, cel pracy, materiał i metody, wyniki, dyskusja, wnioski i piśmiennictwo.
- nazwy łacińskie, np. drobnoustrojów oraz wyrazy obcojęzyczne należy wyróżnić kursywą.
- skróty, symbole i jednostki. Bez objaśnień dopuszczalne są tylko powszechnie znane skróty. Skróty i symbole mało znane (ewentualnie tworzone przez autorów) muszą być przy pierwszym użyciu poprzedzone opisem (w nawiasie). Skrótów nie należy stosować w tytule pracy. Zaleca się stosowanie jednostek miar zgodnych z układem SI; dopuszczalne są również powszechnie używane inne jednostki (l, min., h, C, Da, cal).
- materiał źródłowy przytaczany w tekście pracy należy sporządzić numerując według kolejności cytowania, w nawiasach kwadratowych np. [1,2] itd.
- cytując prace zamieszczane w czasopismach należy opisywać je następująco: nazwisko i pierwszą literę wszystkich autorów, pełną nazwę czasopisma, tytuł, rok, tom, numer, strony Np. Uekermann J., Daum I.: Social cognition in alcoholism: a link to prefrontal cortex dysfunction? Addiction, 2008, 103(5), 726–735.
- cytując rozdział z książki należy opisywać go następująco: Np. Wolińska, J., Drwal, R.: Test Przymiotnikowy (ACL) H. G. Gougha i A.B. Heilbruna w badaniach samooceny i percepcji społecznej [w:] Adaptacja kwestionariuszy osobowości. Wybrane zagadnienia i techniki. Drwal R., Brzozowski P. (red.). Wyd. PWN, Warszawa, 1995, 67-92.
- cytując wydawnictwa zbiorowe należy opisywać je następująco: Np. Czykwin E.: Stygmat społeczny. Wydawnictwo PWN, Warszawa 2007.
- cytując prace zamieszczone w Internecie (netografia) Np. Cegiełka D.: Uchodźcy w Polsce. http://www.edukacjaprawnicza.pl/artykuly/artykul/a/pok az/c/artykul/art/uchodzcy-w-polsce.html (data pobrania 15.03.2019).
- Ryciny, tabele, rysunki, zdjęcia - jeżeli zostały zaczerpnięte z publikowanych źródeł, autorzy muszą uzyskać zgodę właściwego wydawcy na ich wykorzystanie, które trzeba dołączyć do przesłanego maszynopisu pracy oraz zaznaczyć na końcu podpisu, z jakiego źródła pochodzą.
DANE TELEADRESOWE ORGANIZATORÓW
Zakład Zintegrowanej Opieki Medycznej
ul. M. Skłodowskiej-Curie 7a
15-096 Białystok
tel/fax: (85) 748 55 28
e-mail: zzom@umb.edu.pl
XV Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa
„Życiodajna śmierć – pamięci Elizabeth Kǘbler-Ross”
Białystok, 3-5 października 2021
http://www.umb.edu.pl/zyciodajna
e-mail: zyciodajnasmierc@gmail.com