- Serdecznie dziękujemy Partnerowi Województwu Podlaskiemu za nieocenione wsparcie podczas Medykaliów 75 lat UMB!Dzięki Państwa zaangażowaniu mogliśmy stworzyć wydarzenie pełne radości, integracji i dobrej energii – niezapomniane chwile dla całej społeczności akademickiej i mieszkańców regionu.Państwa wsparcie to nie tylko wkład finansowy, ale przede wszystkim wyraz zaufania i wiary w młodych ludzi oraz kulturę akademicką, która tętni życiem w naszym województwie. To dla nas ogromna motywacja do dalszego działania!Szanowni Państwo,
Panie i Panowie,
Koleżanki i Koledzy,
Pracownicy Uczelni,
Studenci i Doktoranci,
Emerytowani Pracownicy,
Absolwenci i Przyjaciele AMB/UMBSzanowni Państwo,Z okazji jubileuszu 75-lecia Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku mam zaszczyt i ogromną radość zaprosić Państwa na Urodzinowy Piknik Integracyjny Wspólnoty Akademickiej pod nazwą „Medykalia 75 lat UMB”, który będzie wyjątkową okazją do wspólnego świętowania, rozmów i wspomnień.To spotkanie to okazja do połączenia pokoleń oraz piękny moment budowania więzi między Kolegami i Koleżankami Absolwentami, Studentami i Doktorantami, a także Pracownikami byłymi i obecnymi oraz Przyjaciółmi UMB.Będzie mi niezmiernie miło, jeżeli razem 23 maja 2025 roku o godzinie 15:00 rozpoczniemy świąteczne spotkanie wspólnoty akademickiej.Liczę na Państwa obecność na Dziedzińcu Pałacu Branickich.Serdecznie zapraszamRektorMarcin MoniuszkoPolecamy również:Kino pod chmurką - 22 maja 2025 o godz. 20:30Medykaliowy Przejazd po Zdrowie - 23 maja 2025 o godz. 9:00REJESTRACJAUdział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale dla usprawnienia organizacji prosimy o rejestrację elektroniczną na stronie www.umb.edu.pl/piknik/rejestracja.Szczegółowych informacji udzielają Pracownicy Biura Promocji i Rekrutacji pod numerem telefonu 85 748 5512, e-mail: promocja@umb.edu.plREGULAMIN IMPREZY
PLAN SYTUACYJNY IMPREZY
INSTRUKCJA PRZECIWPOŻAROWA
Dostępność imprezy 75 lat Medykalia UMB – 23 maja 2025 roku
Piknik odbędzie się na dziedzińcu Pałacu Branickich przy ul. Jana Kilińskiego 1.
Na piknik będzie można wejść od godz. 14:30. Dostępne będą dwa wejścia:- Wejście od ul. Legionowej, od strony parku. Wejście po schodach. Obecne wejście po schodach zostanie poszerzone o dodatkowe schody przenośne o szerokości 7,2 m.
- Wejście główne od bramy wjazdowej o szerokości 8,6 m, wejście po powierzchni płaskiej bez barier architektonicznych – polecane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, lub z problemami w przemieszczaniu się.
- Długość trasy pojedynczego uczestnika do wyjścia w swobodnym strumieniu nie będzie przekraczać 60 m.
- Ewakuacja uczestników imprezy na wózkach, po powierzchni płaskiej z pomocą pracowników ochrony oraz wyznaczonych pracowników UMB.
- Na dziedzińcu, przed wejściem głównym, na wprost wejścia głównego, będzie ustawiona scena o wymiarach 8 m x 10 m.
- Na środku dziedzińca będzie wygrodzony (płotami niskimi) plac przeznaczony na teren imprezy masowej.
- Po prawej stronie od wejścia głównego umieszczony będzie ogródek gastronomiczny oraz oświetlony namiot z miejscami do siedzenia, w tym jednej stolik przy wejściu zarezerwowany dla osób z niepełnosprawnością.
- Po lewej stronie od wejścia głównego, wzdłuż ogrodzenia ustawione będą toalety, w tym pierwsza od wejścia toaleta dla osób z niepełnosprawnością. Wzdłuż lewego skrzydła ustawione zostaną oświetlone parasole ze stołami i siedzeniami.
- Osoby z niepełnosprawnościami mogą skorzystać z uczestnictwa w koncertach na tzw. frontstage.
- Polecamy dojście do sceny z jej lewej strony, wzdłuż lewego skrzydła Pałacu Branickich.
Można skorzystać z pomocy pracowników ochrony.
Miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością dostępne są na:- parkingu przy pomniku ks. Jerzego Popiełuszki od ul. Legionowej
- parkingu przy ul. Mickiewicza
- parkingu przy budynku Collegium Universum, ul. Mickiewicza
Osoby z niepełnosprawnością mogą zgłosić inne potrzeby związane z udziałem w pikniku pod nr telefonu 85 748 5512, e-mail: promocja@umb.edu.pl
Plan graficzny Imprezy Masowej, na którym zaznaczono M.IN. rozmieszczenie dróg i wyjść ewakuacyjnych, lokalizację sceny i pracowników ochrony.