Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Regulamin.
  • 27.09.2023 Zakład Biofarmacji i Radiofarmacji

    Regulamin

     

    R E G U L A M I N

    zajęć dydaktycznych w Zakładzie Biofarmacji i Radiofarmacji

    obowiązujący studentów III roku Kosmetologii

     

    1. Regulamin zajęć dydaktycznych w Zakładzie Biofarmacji i Radiofarmacji jest zgodny z Regulaminem Studiów I Stopnia, II Stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
    2. Zajęcia z przedmiotu Elementy biofarmacji w kosmetologii na kierunku Kosmetologia są realizowane w semestrze V w formie seminariów (20 godzin).
    3. Seminaria z przedmiotu Elementy biofarmacji w kosmetologii przebiegają według harmonogramu przedstawionego studentom przed rozpoczęciem zajęć, dostępnego na tablicy ogłoszeń przed Zakładem Biofarmacji i Radiofarmacji oraz na stronie internetowej Zakładu (https://www.umb.edu.pl/wf/zaklad_biofarmacji).
    4. Seminaria z przedmiotu Elementy biofarmacji w kosmetologii są obowiązkowe i odbywają się w formie stacjonarnej.
    5. Studenci zobowiązani są do okazania legitymacji lub identyfikatora na prośbę prowadzącego zajęcia.
    6. Studenci zobowiązani są do przychodzenia na zajęcia punktualnie (spóźnienie ponad 15 minut jest traktowane jako nieobecność nieusprawiedliwiona), z grupą do której zostali przypisani przez Dziekanat.
    7. Zabrania się korzystania z telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych oraz innych urządzeń elektronicznych (bez wcześniejszej konsultacji z osobą prowadzącą) w czasie zajęć, godzin konsultacyjnych, kolokwiów i zaliczeń. W przypadku, gdy student złamie regulamin i korzystać będzie z niedozwolonej pomocy w trakcie uczestniczenia w zajęciach, podczas zaliczania zajęć i kolokwiów, student zostanie niezwłocznie wykluczony z uczestnictwa w wyżej wymienionych zajęciach (nieobecność nieusprawiedliwiona) i powiadomione zostaną Władze Uczelni.
    8. Wykonywanie zdjęć, nagrań podczas zajęć i kolokwiów jest niedozwolone.
    9. Studenci są zobowiązani do przygotowywania się na zajęcia w oparciu o konspekt zajęć i obowiązujące podręczniki.
    10. Zajęcia zaliczane są na podstawie odpowiedzi ustnej i/lub pisemnej (np. wejściówka, odpowiedź, pisemne opracowanie zadań, prezentacja, aktywny udział w dyskusji). Na każdych zajęciach obowiązuje znajomość materiału bieżącego oraz
      z poprzednio odbytych zajęć. Niezaliczone zajęcia student zalicza w terminie do 14 dni od daty tych zajęć. Niezaliczenie zajęć w terminie poprawkowym wiąże się z niezaliczeniem przedmiotu.
    11. Nieobecność na zajęciach lub kolokwium student powinien usprawiedliwić do 14 dni od ostatniego dnia zwolnienia (urlop dziekański, zwolnienie lekarskie, a w przypadkach losowych zaświadczenie odpowiednich władz). Dokument usprawiedliwiający nieobecność należy przedstawić w sekretariacie Zakładu bądź przesłać drogą mailową na adres mailowy Zakładu: biofarm@umb.edu.pl.
    • Nieobecność na zajęciach usprawiedliwiona jest traktowana jako zajęcia niezaliczone. Student ma obowiązek zaliczyć opuszczone zajęcia u prowadzącego w terminie 14 dni od zakończenia okresu zwolnienia.
    • Nieobecności nieusprawiedliwionej na zajęciach student nie może zaliczyć, co wiąże się z niezaliczeniem przedmiotu.
    1. W ramach zajęć odbędą się 2 kolokwia w formie pisemnej obejmujące materiał z seminariów, które należy bezwzględnie zaliczyć (warunek uzyskania zaliczenia przedmiotu). Niezaliczone kolokwium można poprawić tylko raz, uzyskanie oceny niedostatecznej skutkuje brakiem możliwości jej poprawy.
    2. Zaliczenie przedmiotu odbywa się w sesji zimowej na podstawie zaliczenia kolokwiów cząstkowych.
    3. Student ma prawo wglądu do pracy zaliczeniowej (wejściówka, kolokwium) przez okres 7 dni od podania jej wyniku, w obecności nauczyciela, po wcześniejszym umówieniu terminu. Obowiązuje zakaz robienia kopii (zdjęć, nagrań) prac zaliczeniowych. Prace zaliczeniowe pozostają w archiwum Zakładu Biofarmacji i Radiofarmacji przez 1 rok, a następnie są niszczone.
    4. Student ma prawo do konsultacji z prowadzącym zajęcia dydaktyczne poza godzinami zajęć. Godziny konsultacji ustala się w porozumieniu ze Starostą roku uwzględniając plan zajęć studentów oraz obowiązki nauczyciela.
    5. W przypadku wystąpienia wątpliwości związanych z przebiegiem zajęć student ma prawo i obowiązek skontaktowania się z Kierownikiem Zakładu Biofarmacji i Radiofarmacji. Studentowi przysługuje odwołanie od decyzji Kierownika Jednostki do Dziekana Wydziału, Prorektora ds. Kształcenia lub Rektora.

     

     

    REGULAMIN BHP

     

    1. Studenci mają obowiązek przestrzegania zasad BHP i P/POŻ, z którymi zostali zapoznani przez prowadzącego zajęcia, co potwierdzają własnoręcznym podpisem.
    2. Studenci mogą przebywać w salach dydaktycznych tylko w obecności osoby prowadzącej zajęcia.
    3. Zabrania się wprowadzania na sale dydaktyczne osób postronnych.
    4. W salach dydaktycznych nie wolno spożywać pokarmów i napojów oraz palić papierosów.
    5. W trakcie zajęć zabrania się korzystania z jakichkolwiek urządzeń będących na wyposażeniu sali dydaktycznej, bez wyraźnej zgody osoby prowadzącej zajęcia.
    6. O wszystkich wypadkach i niebezpiecznych zdarzeniach podczas zajęć studenci mają obowiązek niezwłocznie powiadomić prowadzącego zajęcia.
    7. Obowiązkiem studentów jest szanowanie sprzętów i pomocy dydaktycznych. Odpowiedzialność finansową za szkody materialne spowodowane postępowaniem niezgodnym z przepisami BHP i P/POŻ pokrywa student.
    8. Studenci postępujący niezgodnie z regulaminem BHP będą wykluczani z uczestnictwa w zajęciach (nieobecność nieusprawiedliwiona).

     

    Wszelkie sprawy nie ujęte w niniejszym regulaminie leżą w gestii Kierownika Zakładu Biofarmacji i Radiofarmacji.