Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. dr Anna Czajkowska-Kośnik.
  • Ostatnia zmiana 02.09.2025 przez Centrum Doskonałości Dydaktycznej

    dr Anna Czajkowska-Kośnik

    Lider Doskonałości Dydaktycznej

     

     

    Stanowisko:

    • Adiunkt w Zakładzie Farmacji Stosowanej na Wydziale Farmaceutycznym z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej

     

    Specjalizacja:

    • Farmacja kliniczna
    • Technologia postaci leku
    • Receptura kosmetyczna

     

    Zainteresowania naukowe:

    • Technologia postaci leku
    • Miejscowe podanie leków
    • Nośniki lipidowe
    • Stałe rozproszenia
    • Sposoby zwiększania rozpuszczalności substancji w wodzie
    • Przenikanie przez skórę

     

    Otrzymane nagrody:

    • Liczne Nagrody Rektora za osiągnięcia dydaktyczne

     

    Dodatkowa aktywność:

    • Absolwent studiów podyplomowych z zakresu Farmacji przemysłowej
    • Kierownik projektów badawczych finansowanych z działalności statutowej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz Narodowego Centrum Nauki (laureat konkursu Miniatura 6, 2022)
    • Laureat (II miejsce) Konkursu Lider Nauk Farmaceutycznych na najlepszą pracę doktorską (2014)
    • Członek Rady programowej na kierunku Farmacja
    • Opiekun Studenckiego Koła Naukowego przy Zakładzie Farmacji Stosowanej
    • Opiekun praktyk zawodowych w aptece ogólnodostępnej studentów III roku Farmacji
    • Uczestnik licznych szkoleń i kursów (m.in.: Szkoła Tutorów Akademickich Collegium Wratislaviense – 2020 r., szkolenie „Techniki prezentacji i wystąpień publicznych, a innowacyjna dydaktyka” – 2020 r., kurs „Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metody nauczania: problem Based Learning” – 2022 r., szkolenie „Sztuka Dydaktyki Akademickiej” – 2023 r., szkolenie „Przywództwo” – 2023 r., szkolenia w ramach projektu „Od Adepta do Lidera” i ścieżki Premium+, takie jak: „Szkolenie w zakresie neurodydaktyki”, „Szkolenie w zakresie zaawansowanych narzędzi dydaktycznych na uczelnianej platformie edukacyjnej”, „Szkolenie w zakresie planowania procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji”)