Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Regulamin zajęć.
  • Ostatnia zmiana 30.09.2023 przez Klinika Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Plastycznej

    Regulamin zajęć

    Regulamin dla studentów Kierunku Kosmetologia realizujących dydaktykę kliniczną w Klinice Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Plastycznej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku:

     

     

     

     

     

    1. Wykłady odbywają się w sali wykładowej Collegium Primum, ćwiczenia i seminaria w sali seminaryjnej Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej i Plastycznej.
    2. Student przed wejściem do budynku, w którym odbywa zajęcia jest obowiązany zdezynfekować ręce. Ćwiczenia i seminaria odbywają się w Klinice Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Plastycznej zlokalizowanej na I piętrze Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku (obok Zakładu Radiologii). Zajęcia z przedmiotu propedeutyka chirurgii szczękowo-twarzowej odbywają się w trybie stacjonarnym. W zależności od sytuacji epidemiologicznej i decyzji Władz Uczelni forma prowadzenia zajęć może ulec zmianie.

    3. Student ma obowiązek podczas zajęć klinicznych używać odzieży ochronnej (najlepiej bluza i spodnie), którą zakłada po wejściu do budynku. Odzież wierzchnia wraz z obuwiem, zostaje umieszczona w szatni.
    4. Student powinien się dodatkowo zaopatrzyć w środki ochrony osobistej: maseczki chirurgiczne.
    5. Student na zajęcia przychodzi we własnej czystej masce, fartuchu i odpowiednim obuwiu, z długopisem i notatnikiem mieszczącym się w kieszeni fartucha.
    6. Student nie może przynosić na zajęcia żadnych zbędnych rzeczy, obowiązuje zakaz przynoszenia na zajęcia toreb, plecaków, urządzeń multimedialnych lub elektronicznych (telefonów komórkowych, tabletów, laptopów, dyktafonów, kamer itd.), podręczników i notatek. Wszystkie ww. rzeczy należy zostawić w bezpiecznym miejscu przed rozpoczęciem zajęć. Klinika nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez studenta rzeczy.
    7. Student może spożywać produkty spożywcze w przerwie między zajęciami. Obowiązuje zakaz wnoszenia produktów spożywczych na sale, w których odbywają się zajęcia.
    8. Na zajęciach obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania i wykonywania zdjęć (w tym pacjentów i ich dokumentacji) oraz prezentacji multimedialnych.
    9. W przypadku wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość zajęcia mogą odbywać się poprzez platformę Blackboard.
    10. Zajęcia powinny się odbywać z zachowaniem środków ochrony osobistej i dystansu społecznego.
    11. Student ponosi odpowiedzialność za powierzone mu mienie oraz ew. dewastację pomieszczeń Kliniki.
    12. Tematyka ćwiczeń wraz ze spisem zalecanej literatury umieszczone są na stronie internetowej Kliniki oraz w gablocie obok sali seminaryjnej przed rozpoczęciem roku akademickiego.
    13. Nieobecność studenta na zajęciach może być usprawiedliwiona wyłącznie na podstawie zwolnienia lekarskiego lub urlopu dziekańskiego. Usprawiedliwiona nieobecność musi być odrobiona oraz zaliczona w ciągu tygodnia od zakończenia absencji w formie stacjonarnej lub zdalnej, w zależności od sytuacji epidemicznej. Brak usprawiedliwienia oraz zgłoszenia się na poprawę w w/w terminie oznacza uzyskanie oceny niedostatecznej i brak uzyskania zaliczenia przedmiotu.
    14. Podstawę do zaliczenia przedmiotu stanowią: obecności, i pozytywny wynik pisemnego zaliczenia końcowego
    15. Sposób zaliczenia zajęć odbędzie się w formie stacjonarnej.
    16. Student ma prawo wglądu do złożonego, ocenionego zaliczenia po ustaleniu tego faktu z asystentem.
    17. Student ma prawo zgłaszać wszelkie zastrzeżenia dotyczące pytań z zaliczenia końcowego wyłącznie przez 15 minut po zakończeniu zaliczenia.