Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Regulamin.
  • Ostatnia zmiana 19.02.2023 przez Klinika Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Plastycznej

    Regulamin

    Regulamin dla studentów Kierunku Logopedii z Fonoaudiologią w Klinice Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Plastycznej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku:

     

    1. Student przed wejściem do budynku, w którym odbywa zajęcia jest obowiązany zdezynfekować ręce. Ćwiczenia i seminaria odbywają się w Klinice Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Plastycznej zlokalizowanej na I piętrze Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku (obok Zakładu Radiologii). Zajęcia z przedmiotu chirurgia szczękowo-twarzowa i onkologia odbywają się w trybie stacjonarnym. W zależności od sytuacji epidemiologicznej i decyzji Władz Uczelni forma prowadzenia zajęć może ulec zmianie.
    2. Obecność na ćwiczeniach, seminariach jest obowiązkowa.
    3. W trakcie przebywania na terenie Szpitala oraz sali wykładowej obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa.
    4. Na zajęciach student zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń sanitarnych.
    5. Student ma obowiązek podczas zajęć klinicznych używać odzieży ochronnej - na zajęcia przychodzi we własnej czystej masce, fartuchu lub bluzie i spodniach oraz odpowiednim obuwiu noszonym na terenie szpitala, które zakłada po wejściu do budynku. Odzież wierzchnia wraz z obuwiem noszonym na zewnątrz, powinna zostać pozostawiona w szatni.
    6. Na zajęcia dopuszczalne jest przynoszenie długopisu i papierowego notatnika mieszczącego się w kieszeni fartucha.
    7. Student nie może przynosić na zajęcia żadnych zbędnych rzeczy, obowiązuje zakaz przynoszenia na zajęcia toreb, plecaków, urządzeń multimedialnych lub elektronicznych (telefonów komórkowych, tabletów, laptopów, dyktafonów, kamer itd.), podręczników i notatek. Wszystkie ww. rzeczy należy zostawić w bezpiecznym miejscu przed rozpoczęciem zajęć. Klinika nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez studenta rzeczy.
    8. Na zajęciach obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania i wykonywania zdjęć (w tym pacjentów i ich dokumentacji) oraz prezentacji multimedialnych.
    9. Student może spożywać produkty spożywcze w przerwie między zajęciami. Obowiązuje zakaz wnoszenia produktów spożywczych na sale, w których odbywają się zajęcia.
    10. Student ponosi odpowiedzialność za powierzone mu mienie oraz ew. dewastację pomieszczeń Kliniki.
    11. Ćwiczenia odbywają się w grupach sześcioosobowych. Seminaria w grupach trzydziestoosobowych.
    12. Tematyka zajęć wraz ze spisem zalecanej literatury umieszczone są na stronie internetowej Kliniki oraz w gablocie obok sali seminaryjnej przed rozpoczęciem roku akademickiego.
    13. W części teoretycznej zajęć obowiązuje znajomość zagadnień wg podanej literatury zgodnie z tematyką ćwiczeń.
    14. Nieobecność studenta na zajęciach może być usprawiedliwiona wyłącznie na podstawie zwolnienia lekarskiego lub urlopu dziekańskiego (od Władz Uczelni). Usprawiedliwiona nieobecność musi być odrobiona oraz zaliczona w ciągu tygodnia od zakończenia absencji. Brak usprawiedliwienia oraz zgłoszenia się na poprawę w w/w terminie oznacza uzyskanie oceny niedostatecznej. Student musi mieć odrobione i zaliczone wszystkie ćwiczenia i seminaria.
    1. Podstawę do zaliczenia przedmiotu stanowią:

    a/ obecności

    b/ uzyskanie 60% poprawnych odpowiedzi na pisemnym zaliczeniu końcowym.

    1. Student ma prawo wglądu do złożonego, ocenionego zaliczenia pisemnego po ustaleniu tego faktu z asystentem.
    2. Student ma prawo zgłaszać wszelkie zastrzeżenia dotyczące pytań na zliczeniu końcowym wyłącznie przez 15 minut po zakończeniu zaliczenia.