Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Regulamin zajęć.
  • Ostatnia zmiana 01.10.2022 przez Klinika Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Plastycznej

    Regulamin zajęć

    Regulamin dla studentów Kierunku Logopedia z Fonoaudiologią realizujących dydaktykę kliniczną w Klinice Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Plastycznej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku

     

    1. Student przed wejściem do budynku, w którym odbywa zajęcia jest obowiązany zdezynfekować ręce. Zajęcia z przedmiotu odbywają się w trybie stacjonarnym. W zależności od sytuacji epidemiologicznej i decyzji Władz Uczelni forma prowadzenia zajęć może ulec zmianie.
    2. Student ma obowiązek podczas zajęć klinicznych używać odzieży ochronnej (najlepiej bluza i spodnie), którą zakłada po wejściu do budynku. Odzież wierzchnia wraz z obuwiem, zostaje umieszczona w szatni.
    3. Student powinien się dodatkowo zaopatrzyć w środki ochrony osobistej: fartuch.
    4. Student na zajęcia przychodzi we własnej czystej masce, fartuchu i odpowiednim obuwiu, z długopisem i notatnikiem mieszczącym się w kieszeni fartucha.
    5. Student nie może przynosić na zajęcia żadnych zbędnych rzeczy, obowiązuje zakaz przynoszenia na zajęcia toreb, plecaków, urządzeń multimedialnych lub elektronicznych (telefonów komórkowych, tabletów, laptopów, dyktafonów, kamer itd.), podręczników i notatek. Wszystkie ww. rzeczy należy zostawić w bezpiecznym miejscu przed rozpoczęciem zajęć. Klinika nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez studenta rzeczy.
    6. Student może spożywać produkty spożywcze w przerwie między zajęciami. Obowiązuje zakaz wnoszenia produktów spożywczych na sale, w których odbywają się zajęcia.
    7. Na zajęciach obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania i wykonywania zdjęć (w tym pacjentów i ich dokumentacji) oraz prezentacji multimedialnych.
    8. W przypadku wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość zajęcia mogą odbywać się poprzez platformę Blackboard.
    9. Zajęcia powinny się odbywać z zachowaniem środków ochrony osobistej i dystansu społecznego.
    10. Student ponosi odpowiedzialność za powierzone mu mienie oraz ew. dewastację pomieszczeń Kliniki.
    11. Tematyka zajęć wraz ze spisem zalecanej literatury umieszczone są na stronie internetowej Kliniki oraz w gablocie obok sali seminaryjnej przed rozpoczęciem roku akademickiego.
    12. W części teoretycznej zajęć obowiązuje znajomość zagadnień omawianych na wykładach oraz wg podanej literatury zgodnie z tematyką ćwiczeń. Forma zaliczenia części teoretycznej ćwiczeń - pisemna lub ustna w formie stacjonarnej.
    13. Ocena niedostateczna z zaliczenia ćwiczeń musi być poprawiona w ciągu dwóch tygodni w formie stacjonarnej lub zdalnej, w zależności od warunków epidemicznych. Poprawy nie mogą odbywać się w trakcie zajęć z innych przedmiotów.
    14. Nieobecność studenta na zajęciach może być usprawiedliwiona wyłącznie na podstawie zwolnienia lekarskiego lub urlopu dziekańskiego. Usprawiedliwiona nieobecność musi być odrobiona oraz zaliczona w ciągu tygodnia od zakończenia absencji w formie stacjonarnej lub zdalnej, w zależności od sytuacji epidemicznej. Brak usprawiedliwienia oraz zgłoszenia się na poprawę w w/w terminie oznacza uzyskanie oceny niedostatecznej.
    15. Podstawę do zaliczenia przedmiotu stanowią:

      a/ obecności
      b/ aktywność w trakcie zajęć.

    16. Podstawę do zaliczenia przedmiotu stanowią: obecności.