Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Regulamin Dydaktyczny Jednostki.
  • Ostatnia zmiana 12.01.2018 przez Klinika Obserwacyjno-Zakaźna Dzieci

    Regulamin Dydaktyczny Jednostki

     

    REGULAMIN DYDAKTYCZNY PRZEDMIOTU PEDIATRIA 

    1. Niniejszy regulamin jest zgodny ze Statutem Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
    2. Zajęcia odbywają się według harmonogramu ustalonego przez Dziekanat i programu nauczania zatwierdzonego przez Radę Wydziału UMB.
    3. Przed rozpoczęciem zajęć rzeczy osobiste należy pozostawić w szatni studenckiej. Student jest odpowiedzialny za własne rzeczy osobiste. W przypadku kradzieży lub zniszczenia powyższych pracownicy Kliniki nie ponoszą odpowiedzialności.
    4. W czasie wszystkich zajęć, odbywających się na terenie Klinik obowiązuje zmiana obuwia oraz posiadanie własnych, czystych fartuchów lekarskich. Ubiór studenta i jego zachowanie powinny odzwierciedlać szacunek dla chorego dziecka, jego rodziców/opiekunów i personelu medycznego.
    5. W czasie zajęć dydaktycznych każdy student powinien posiadać stetoskop oraz identyfikator z imieniem i nazwiskiem, numerem grupy studenckiej, rokiem studiów oraz nazwą wydziału i kierunku.
    6. W czasie zajęć na salach chorych nie wolno używać żadnych urządzeń elektronicznych (telefonów komórkowych, notebooków, sprzętu audio itp.).
    7. W trakcie wykładów, seminariów i ćwiczeń wykonywanie zdjęć, nagrywanie dźwięku i/lub filmowanie bez zgody prowadzącego jest zakazane pod rygorem konfiskaty urządzeń oraz konsekwencji prawnych.
    8. Wszelka symulowana dokumentacja pacjenta prowadzona w celach dydaktycznych w formie pisemnej lub elektronicznej musi być pozbawiona danych personalnych oraz innych informacji umożliwiających jego identyfikację.
    9. W trakcie zajęć studentom nie wolno opuszczać Kliniki bez wiedzy i zgody osoby prowadzącej zajęcia.
    10. W UDSK obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów (i  e-papierosów).
    11. W czasie zajęć dydaktycznych obowiązuje zakaz spożywania napojów i posiłków w salach wykładowych oraz w innych pomieszczeniach Klinik.
    12. Student jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP, przeciwpożarowych i sanitarno-epidemiologicznych. Przepisy BHP są umieszczone na stronie internetowej Klinik. Studenci są zobowiązani do zapoznania się z nimi przed rozpoczęciem zajęć w Klinice i potwierdzenia faktu zapoznania się własnoręcznym podpisem podczas pierwszych zajęć dydaktycznych.
    13. Student jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania nauczyciela akademickiego prowadzącego zajęcia o każdym wypadku mającym miejsce podczas zajęć dydaktycznych.
    14. Obecność na wszystkich zajęciach jest obowiązkowa. Osoby, które się spóźnią nie będą wpuszczane na zajęcia, co jest równoznaczne z nieobecnością nieusprawiedliwioną.
    15. W przypadku nieobecności usprawiedliwionej (zwolnienie lekarskie, urlop dziekański) zaświadczenie potwierdzające usprawiedliwioną nieobecność na zajęciach musi być dostarczone do Sekretariatu Kliniki w przeciągu 7 dni od zakończenia okresu zwolnienia. Dokumenty dostarczane po tym terminie nie będą honorowane.
    16. W przypadku nieobecności nieusprawiedliwionej student nie otrzymuje zaliczenia przedmiotu.
    17. Studenci zobowiązani są do przygotowania teoretycznego na każde zajęcia (również w pierwszym dniu ćwiczeń), co umożliwi czynny udział w zajęciach dydaktycznych. Zakres materiału jest dostępny na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń poszczególnych Klinik.