• Ostatnia zmiana 15.11.2021 przez Dział Projektów Pomocowych

    Rekrutacja - III edycja

     

    WYNIKI REKRUTACJI

     

    UWAGA STUDENTKI I STUDENCI!!!

     

    W ramach realizacji projektu pn. „Mamy POWER – inwestujemy w kompetencje regionu”, Zadanie 2. Rozwój kompetencji studentów - Zajęcia warsztatowe realizowane w zespole interdyscyplinarnym (III edycja) zapraszamy:

     

    Studentki i studentów  WL:

    • Kierunek Lekarski – V i VI rok

    Studentki i studentów WNoZ:

    • Fizjoterapia JSM – IV, V rok,
    • Pielęgniarstwo I stopnia – II i III rok
    • Pielęgniarstwo II stopnia – I i II rok

     

     

    Studentki i studentów WF:

    • Kierunek Farmacja – V rok

     

    do BEZPŁATNEGO udziału w module projektu - Zajęcia warsztatowe realizowane w zespole interdyscyplinarnym, których celem jest nabycie kompetencji uzupełniających wiedzę zdobywaną w trakcie studiów i służących lepszemu przygotowaniu do wykonywania pracy w zakresie interdyscyplinarnej opieki nad pacjentem geriatrycznym.

     

    W ramach realizacji ww. Zajęć warsztatowych realizowanych w zespole interdyscyplinarnym odbywać się będą:

    • badania poziomu kompetencji uczestników projektu (ankieta online na wejściu i zakończeniu udziału w projekcie),
    • warsztaty z zakresu komunikacji w zespole interdyscyplinarnym,
    • warsztaty z zakresu kompetencji analitycznych w zespole interdyscyplinarnym,
    • praktyczne zajęcia w zespołach interdyscyplinarnych z pacjentem symulowanym,
    • wizyty studyjne:

        - 1 krajowa1 dniowa w Podlaskim Centrum Psychogeriatrii - białostockim ośrodku specjalizującym się w opiece geriatrycznej,

        - 1 zagraniczna - 3 dniowa w Hiszpanii w Pampelunie (plus dwa dni na dojazd) w ośrodkach specjalizujących się w opiece geriatrycznej. W zależności od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w Polsce i na świecie oraz zaleceń dotyczących zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 - forma wsparcia może ulec zmianie.

     

    Rekrutacja w dn. 01 października - 10 listopada 2021 (do godz. 12.00)

    Ogólna liczba uczestników – 24 osoby (po 6 osób z każdego kierunku)

     

    Podstawowe kryteria rekrutacji:

    • średnia ocen z roku akademickiego 2020/ 2021 (zaświadczenie z dziekanatu),
    • znajomość j. angielskiego (niezbędna z uwagi na zagraniczną wizytę studyjną):

      - na poziomie co najmniej B1 - wystarczy deklaracja pisemna studenta w formularzu zgłoszeniowym,

      - na poziomie co najmniej B2 i więcej wymagane zaświadczenie (może być ze SJO UMB), certyfikat, dyplom lub inny dokument potwierdzający wiedzę – kserokopia.

     

    Dodatkowe kryteria rekrutacji:

    • działalność i aktywność w kole/ kołach naukowych w toku dotychczasowych studiów lub/ oraz akademicka działalność sportowa, artystyczna, itp. (wymagane zaświadczenie opiekuna koła naukowego/ organizatora),
    • zakończony udział w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (wymagane zaświadczenie, certyfikat, dyplom – kserokopia).

     

    Zasady punktacji (do wglądu)

     

    Zajęcia będą prowadzone w roku akademickim 2021/ 2022. Liczba miejsc jest ograniczona, jednak w przypadku większej ilości chętnych niż miejsc, o przyjęciu decydować będą powyższe kryteria oraz kolejność zgłoszeń (data i godzina).

     

    Formularz zgłoszeniowy (do pobrania) do projektu można:

    • wrzucić do skrzynki na dokumenty rekrutacyjne znajdującej się w holu głównym przed drzwiami Działu Projektów Pomocowych, ul. Kilińskiego 1, PRAWE skrzydło Pałacu Branickich, I piętro (mapka) (skrzynka jest opróżniana kilka razy dziennie)

    lub

    • złożyć w Kancelarii Ogólnej UMB, na półce Działu Projektów Pomocowych, ul. Kilińskiego 1, LEWE skrzydło Pałacu Branickich, w godz. 07.30 - 15.00 (mapka)

     

    Czyste formularze zgłoszeniowe znajdują się również w holu, na stoliku, ul. Kilińskiego 1, PRAWE skrzydło Pałacu Branickich, I piętro

     

    O wynikach rekrutacji wszyscy uczestnicy będą poinformowani pocztą elektroniczną.

     

    Więcej informacji udzielają:

    • w zakresie rekrutacji – mgr Jacek Bezubik nr tel. 85 686 51 40, mail: zpu3@umb.edu.pl
    • w zakresie realizacji projektu, zajęć warsztatowych, organizacji i terminów – mgr Anna Piłaszewicz, nr tel. 85 748 56 50, mail: anna.pilaszewicz@umb.edu.pl

     

    Szczegółowe informacje znajdują się również w Regulaminie uczestnictwa w Projekcie