Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. (ZISZ) Wdrożenie modeli zarządzania jakością w UMB.
  • Ostatnia zmiana 23.02.2024 przez Dział Projektów Pomocowych

    (ZISZ) Wdrożenie modeli zarządzania jakością w UMB

     

    Projekt pn. „Wdrożenie modeli zarządzania jakością w UMB” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV : Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, nr umowy: POKL.04.01.01-00-184/11-01 z dn. 03.10.2012 r.
     

    Okres realizacji projektu: październik 2013 – wrzesień 2015

    Wartość realizacji projektu: 4 202 808,33 zł

    Kierownik projektu: prof. dr hab. Adam Krętowski

     

    Głównym celem projektu była poprawa jakości zarządzania oraz jakości kształcenia w UMB poprzez wdrożenie zintegrowanego informatycznego systemu zarządzania oraz modelu zarządzania jakością kształcenia w zakresie określania profilu absolwenta i ustalania ścieżki kształcenia

    W projekcie realizowane były 3 ZADANIA:

    1. Wdrożenie modelu ramowego procesów zarządzania UMB – zintegrowany informatyczny system zarządzania.

    •    W ramach zadania zostało wdrożonych 6 modeli zarządzania w oparciu o Zintegrowany Informatyczny System Zarządzania (ZISZ). W skład modeli weszły następujące obszary:

    • Model zarzadzania finansami,
    • Model zarządzania majątkiem,
    • Model zarzadzania kadrami,
    • Model zarządzania gospodarką materiałową,
    • Model zarządzania badaniami naukowymi,
    • Model zarzadzania organizacja dydaktyki.


    2.  Wdrożenie we współpracy z pracodawcami modelu zarzadzania jakością kształcenia.
    •    W ramach zadania zostały zweryfikowane procedury dotyczące funkcjonowania Uczelnianego Zespołu ds. Zapewnienia i Doskonalenia  Jakości Kształcenia (ZiDJK), 3 Wydziałowych Zespołów ds. ZiDJK oraz grup roboczych ds.  ZiDJK. Efektem prac było wdrożenie modelu zarządzania jakością kształcenia potwierdzone Uchwałą Senatu.

     

    3. Zarządzanie projektem.

     

    Efekty projektu w liczbach:

    • 212 uczestnicy projektu - pracownicy UMB,
    •