Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Sprzedaż.
  • Ostatnia zmiana 01.12.2025 przez Dział Administracyjno-Gospodarczy i Usług

    Sprzedaż

    zał. 2 Oferta do Zarządzenia nr 10/2025 Rektora z dnia 20.01.2025 w sprawie Instrukcji dotyczącej postępowania ze zbędnymi/zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku

     

    zał. 3 Informacja dotycząca sprzedaży zbędnych dot. Zarządzenia nr 10/2025 Rektora z dnia 20.01.2025 w sprawie Instrukcji dotyczącej postępowania ze zbędnymi/zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku


    Sprzedane

    Protokół 211/25 (nr. inw. 9900017295, 9900024034)

    Fotele biurowe, sprawne, wyeksploatowane.


    OGŁOSZENIE O PISEMNYM PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

    na sprzedaż środka trwałego – traktorka AGROMEHANIKA D.D., AGT 830
    Zn. spr.: AGU.223.01.2025**

    https://bip.umb.edu.pl/pl/artykul/77/151/ogloszenia-komunikaty

    1. Nazwa i adres jednostki

    Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1
    15-222 Białystok

    NIP: 542 021 17 17

    2. Tryb postępowania

    Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w formie pisemnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż środka trwałego.

    3. Przedmiot sprzedaży

    Przedmiotem przetargu jest traktorek komunalny:

    • AGROMEHANIKA D.D., model AGT 830
    • nr rej.: BI 617C
    • rok produkcji: 2004
    • nr inwentarzowy: 7000000006
    • stan techniczny: pojazd zarejestrowany, ubezpieczony, niesprawny technicznie, wyeksploatowany, brak dostępnych części zamiennych; dalsza naprawa jest nieopłacalna

     

     

     

    W sprawie oględzin prosimy kontaktować się ze Sławomirem Przechockim:

    e-mail: slawomir.przechocki@umb.edu.pl
    tel.: +48 85 748-55-41

    4. Cena wywoławcza

    Cena minimalna wynosi: 4 000,00 zł brutto
    (słownie: cztery tysiące złotych 0/100 brutto)

    5. Wadium

    Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 400 zł, tj. 10% ceny wywoławczej. Po rozstrzygnięciu przetargu wadium zostanie wliczone w poczet ceny a pozostałym oferentom zwrócone.

    Wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert na rachunek:

    Bank Pekao SA Oddział w Białymstoku
    nr konta: 06 1240 5211 1111 0000 4925 5146

    z dopiskiem:
    „Wadium w postępowaniu nr AGU.223.01.2025”

    Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

    6. Sposób przygotowania i składania ofert

    1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
      „OFERTA W PRZETARGU PISEMNYM AGU.223.01.2025”
      w Kancelarii Ogólnej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
      (lewe skrzydło Pałacu Branickich), ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.
    2. Termin składania ofert upływa:
      10 grudnia 2025 r. o godz. 12:00.
    3. Za moment złożenia oferty uznaje się datę i godzinę wpływu do Kancelarii Ogólnej; w przypadku przesyłek pocztowych lub kurierskich - datę i godzinę doręczenia.
    4. Oferta powinna zawierać:
      • dane do wystawienia faktury,
      • proponowaną cenę brutto,
      • potwierdzenie wniesienia wadium,
      • wypełniony formularz „OFERTA” (dostępny w BIP UMB) wraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych

     

    7. Otwarcie ofert

    Otwarcie ofert nastąpi:
    10 grudnia 2025 r. o godz. 12:30
    w Dziale Administracyjno-Gospodarczym i Usług UMB, pok. 173,
    ul. Adama Mickiewicza 2C, 15-222 Białystok.

    8. Kryterium wyboru oferty

    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - wygrywa oferta z najwyższą zaproponowaną kwotą.

    W przypadku, gdy kilku oferentów złoży oferty z jednakową ceną, przetarg zostanie kontynuowany w formie licytacji.

    9. Zastrzeżenia i informacje dodatkowe

    • Uniwersytet Medyczny w Białymstoku nie odpowiada za wady ukryte sprzedawanego środka trwałego.
    • Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    • Szczegółowe informacje można uzyskać w Dziale Administracyjno-Gospodarczym i Usług, tel. 85 748 55 43.

     

     

    10. Osoba prowadząca postępowanie

    Piotr Talarczyk – Samodzielny Referent
    Dział Administracyjno-Gospodarczy i Usług
    tel. 85 748 54 52
    e-mail: piotr.talarczyk@umb.edu.pl

    11. Komisja przetargowa

    • dr inż. arch. Jerzy Tokajuk - Z-ca Kanclerza ds. Technicznych - przewodniczący
    • Anna Krukowska - kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego i Usług - członek
    • Piotr Talarczyk - sam. referent Działu Administracyjno-Gospodarczego i Usług - członek

     


     

    Protokół 190/25 Sprzedane

    Monitor HP 9900010935 cena 45,00 netto

    Monitor HP 9900010970 cena 45,00 netto

    Dział Finansowo Księgowy

    Monitory sprawne

     


    Protokół 94/25 16.07.2025- Zlikwidowano 04.08.2025

    Sakura Tissue TEK Auto i Tissue TEK Xpress ( nr ew. 8000003989)

    Brak wsparcia serwisowego. Urządzenia bez możliwości naprawy i konserwacji przez producenta.

    Cena: 2000,00 PLN brutto


    Protokół 90/25 Sprzedane

    Aparaty NIKON F4S, F90X wraz z lampami

    nr inw.

    8000004012 cena: 90,00 zł netto

    8000000856 cena: 90,00 zł netto

    Aparaty wyeksploatowane ale sprawne.

     

     


     

     

    Protokół 49/25 Sprzedane

    Cena: 80,00

    Aparat Fotograficzny Nikon D80 wraz z obietywem. Aparat niesprawny, obiektyw sprawny. (nr. inw. 8000001004)