Na portalu „Irish Medical Times” opublikowano czwarty, ostatni artykuł w ramach kampanii promującej UMB na rynku irlandzkim. Artykuł jest następstwem rozmowy z Pełnomocnikiem Rektora ds. Współpracy Międzynarodowej prof. dr. hab. Tomaszem Hryszko, który opowiadał o atutach i działaniach Uczelni, które uatrakcyjniają ją na arenie międzynarodowej.
W artykule znajdują się informacje o atrakcyjnej ofercie edukacyjnej, eventach integrujących międzynarodową społeczność akademicką, narzędziach wspierających codzienne funkcjonowanie uczelni (aplikacja myMUB) oraz możliwościach życia w unikatowym mieście-ogrodzie, jakim jest Białystok. Prof. dr hab. Tomasz Hryszko podkreślał rolę Uczelni w aklimatyzacji i dobrego samopoczucia w naszym kraju jako kwestię, która jest istotnym elementem wyboru studiów w Polsce. Pełny artykuł w Irish Medical Times
Artykuł jest ostatnim elementem kampanii w mediach irlandzkich, którą koordynował Dział Współpracy Międzynarodowej przy współpracy z Pełnomocnikiem Rektora ds. Współpracy Międzynarodowej prof. dr. hab. Tomaszem Hryszko. Kampania łącznie objęła 4 publikacje w wybranych, irlandzkich mediach:
-2 artykuły w magazynie „The Medical Independent” wydane w dniu 08.12.2022 i 21.02.2023:
-2 artykuły w portalu „Irish Medical Times” – opublikowane w dniu 08.03.2023 i 22.03.2023:
Kampania jest realizowana w ramach projektu „Wszystkie drogi prowadzą na UMB. Nowoczesne narzędzia rozwoju promocji zagranicznej i wykorzystanie technologii IT w budowie potencjału Uczelni”. Projekt finansowany jest przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland (2020)”.