
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku w skrócie UMB.
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku to polska uczelnia wyższa.
UMB ma 3 Wydziały.
Uczelnia kształci studentów na 16 kierunkach studiów medycznych.
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku to polska uczelnia wyższa.
UMB ma 3 Wydziały.
Uczelnia kształci studentów na 16 kierunkach studiów medycznych.
Uniwersytet ukończyło 30 000 osób. Absolwenci UMB pracują w zawodach medycznych, takich jak między innymi: lekarz, dentysta, pielęgniarka, położna.
Pracownicy uczelni prowadzą badania naukowe.
Pracownicy uczelni prowadzą badania naukowe.
Władze Uczelni - Rektorem UMB jest profesor Marcin Moniuszko. Rektor ma 6 zastępców.
Główna siedziba UMB mieści się przy ulicy Jana Kilińskiego 1 w Pałacu Branickich w centrum Białegostoku.
Uczelnia posiada dużo budynków.
Kontakt z Uczelnią:
Uczelnia posiada dużo budynków.
Kontakt z Uczelnią:
- można napisać pismo i wysłać je na adres: ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
- można wysłać e-mail na adres: kancelaria@umb.edu.pl
- można zadzwonić na numer telefonu: 85 748 5415 (kancelaria)