Projekt dofinansowany został z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego
Projekt realizowany jest w okresie: 02.11.2017 - 31.10.2019
Projekt zakłada szereg szkoleń podnoszących kompetencje dydaktyczne pracowników Wydziału Farmaceutycznego.
Maksymalna liczba miejsc na poszczególne szkolenia:
1. Szkolenia z innowacyjnych umiejętności dydaktycznych z wykorzystaniem metody design thinking
- Szkolenie 1. Wykorzystanie metody design thinking w dydaktyce - 20 miejsc, w tym:
- Szkolenie 2. Implementacja metody design thinking w procesie rozwiązywania problemów metodycznych w analizie chemicznej wykorzystującej chromatografię cieczową - 16 miejsc,
- Szkolenie 3. Wykorzystanie design thinking do nauczania Farmacji klinicznej- 4 miejsca
2. Wykorzystanie informatycznych baz danych do interpretacji wyników z zakresu analiz omicznych w procesie dydaktycznym na studiach jednolitych mgr i doktoranckich - 4 miejsca
3. Zarządzanie informacją medyczną - 10 miejsc
- Szkolenie 1. Zarządzania Informacją Medyczną - zasady dobrych praktyk,
- Szkolenie 2. Zarządzanie informacją o pacjencie oraz informacją kierowaną do pacjenta.
Dokumenty rekrutacyjne należy złożyć w Dziale Projektów Pomocowych (prawe skrzydlo Pałacu Branickich, I piętro).
UWAGA!!!
Regulamin oraz dokumenty rekrutacyjne znajdują się na stronie internetowej https://www.umb.edu.pl/wf/rozwoj_kompetencji_dydaktycznych_pracownikow_wf