Celem głównym projektu było przygotowanie 26 nauczycieli akademickich WF UMB do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych metod i narzędzi dydaktycznych.
Projekt współfinansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego
Okres realizacji projektu: 02.11.2017 - 31.10.2019
Wartość projektu: 118 546,67 zł
Zrealizowane szkolenia:
1. Szkolenia z innowacyjnych umiejętności dydaktycznych z wykorzystaniem metody design thinking
- Szkolenie 1. Wykorzystanie metody design thinking w dydaktyce - 20 osób,
- Szkolenie 2. Implementacja metody design thinking w procesie rozwiązywania problemów metodycznych w analizie chemicznej wykorzystującej chromatografię cieczową - 16 osób,
- Szkolenie 3. Wykorzystanie design thinking do nauczania Farmacji klinicznej- 4 osoby
2. Wykorzystanie informatycznych baz danych do interpretacji wyników z zakresu analiz omicznych w procesie dydaktycznym na studiach jednolitych mgr i doktoranckich - 4 osoby
3. Zarządzanie informacją medyczną - 10 osób
- Szkolenie 1. Zarządzania Informacją Medyczną - zasady dobrych praktyk,
- Szkolenie 2. Zarządzanie informacją o pacjencie oraz informacją kierowaną do pacjenta.
Regulamin oraz dokumenty rekrutacyjne znajdują się na stronie internetowej https://www.umb.edu.pl/wf/rozwoj_kompetencji_dydaktycznych_pracownikow_wf