Dom Studenta Nr 1
| Dom Studenta Nr 2 |
rownik tel +48 85 748 5798 Portiernia Tel +48 85 748 5801 | ![]()
|
UWAGA
DOTYCZY OSÓB NOWOPRZYJĘTYCH NA STUDIA
ROK AKADEMICKI 2022/2023
- Należy złożyć WNIOSEK O MIEJSCE DS1 DS2 wyłącznie w jednym z Domów Studenta (osobiście lub drogą elektroniczną ds1@umb.edu.pl, ds2@umb.edu.pl )
- Miejsca przyznawane są według kolejności zgłoszeń. Liczba miejsc ograniczona.
- Po otrzymaniu informacji o przyznaniu miejsca w DS, należy wpłacić KAUCJĘ w wysokości równowartości miesięcznej opłaty za przyznane miejsce
.na konto Uczelni 40 1240 5211 1111 0000 4920 7392 z dopiskiem - KAUCJA DS1 LUB DS2 oraz wpisać IMIĘ I NAZWISKO. - termin na wpłacenie kaucji i dostarczenie potwierdzenia wpłaty wynosi 3 dni robocze od daty otrzymania informacji o przyznaniu miejsca. Potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć do biura Domu Studenta osobiście lub e-mailem.
- Brak wpłaconej kaucji powoduje anulowanie przyznanego miejsca.
( po zakończeniu umowy w przypadku braku zaległości i innych zobowiązań w danym roku akademickim, kaucja na pisemny wniosek mieszkańca jest wypłacana lub przechodzi na kolejny rok akademicki. )
- w przypadku rezygnacji z przydzielonego miejsca przed rozpoczęciem roku akademickiego należy złożyć pisemny wniosek o rezygnacji z miejsca i zwrot wpłaconej kaucji najpóźniej do 2 września. Obowiązuje data wpływu wniosku do biura Domu Studenta, z zastrzeżeniem PKT.7). Rezygnacja złożona po tym terminie skutkuje zatrzymaniem kaucji przez Uczelnię. Wniosek należy czytelnie podpisać i dostarczyć do biura Domu Studenta osobiście lub przesłać e-mailem skan.
7. osoby, którym miejsce zostało przydzielone po 22 sierpnia, zobowiązane są
na wpłacenie kaucji i dostarczenie potwierdzenia wpłaty w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania informacji o przyznaniu miejsca. Potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć do biura Domu Studenta osobiście lub e-mailem..
Brak wpłaconej kaucji powoduje anulowanie przyznanego miejsca.
a w przypadku rezygnacji z przydzielonego miejsca przed rozpoczęciem roku akademickiego muszą złożyć pisemny wniosek o rezygnacji z miejsca i zwrot wpłaconej kaucji w przeciągu 10 dni kalendarzowych od daty przydziału miejsca, obowiązuje data wpływu wniosku do biura Domu Studenta; rezygnacja złożona po tym terminie skutkuje zatrzymaniem kaucji przez Uczelnię. Wniosek należy czytelnie podpisać i dostarczyć do biura Domu Studenta osobiście lub przesłać e-mailem skan.
8. Wnioskodawca o przydział miejsca w Domu Studenta zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem obowiązującym w Domu Studenta i zobowiązać się do jego przestrzegania, co potwierdza własnoręcznym podpisem na wniosku o przyznanie miejsca oraz na umowie (stanowiącej załącznik nr 4).
Wniosek o rezygnację z miejsca w DS1
Wniosek o rezygnację z miejsca w DS2
https://bip.umb.edu.pl/pl/zarzadzenie/2988/zarzadzenie-nr-62-2022
ZARZĄDZENIE REKTORA NR 41/2022 W SPRAWIE ODPŁATNOŚCI ZA MIEJSCE W DOMU STUDENTA UMB
https://bip.umb.edu.pl/pl/zarzadzenie/2857/zarzadzenie-nr-41-2022
Domy Studenta , położone w centrum Białegostoku oferują miejsca dla studentów i pokoje gościnne DS1,DS2
Zarządzenie nr 18/2021 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z dnia 11.03.2021r. w sprawie opłat za najem pokoi gościnnych w domach studenta
https://bip.umb.edu.pl/zarzadzenie/2088/zarzadzenie-nr-18-2021
Przypominamy, że przed zakwaterowaniem w nowym roku akademickim, należy bezwzględnie okazać potwierdzenie wpłaty kaucji
numer konta bankowego: 40 1240 5211 1111 0000 4920 7392
Przychodnia lekarska: tel. 857485808