• Ostatnia zmiana 22.06.2022 przez Administrator UMB

    Zgłoszenia naruszeń prawa

    Procedura zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony sygnalistów w Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku (wprowadzona Zarządzeniem nr 47/2022 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z dnia 1.06.2022 r. https://bip.umb.edu.pl/pl/attachments/download/8677) umożliwia zgłaszanie nieprawidłowości za pośrednictwem dedykowanych kanałów informacyjnych obowiązujących w UMB.

    Zgłoszenia naruszeń można dokonać poprzez:

    1. wysyłkę na adres mailowy:
      naruszenia@umb.edu.pl;
    2. przekazanie osobiste Pełnomocnikowi:
      w takim przypadku Pełnomocnik przyjmuje zgłoszenie na wniosek zgłaszającego za pomocą bezpośredniego spotkania zorganizowanego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku;
    3. wysyłkę w formie listownej na adres:
      Pełnomocnik ds. zgłoszeń naruszeń prawa
      Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
      ul. Jana Kilińskiego 1; 15-089 Białystok.

    Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:

    1. dane kontaktowe tj. imię i nazwisko, status;
    2. informację, czy zgłoszenie zostało przekazane do podmiotu zewnętrznego;
    3. szczegółowy opis naruszeń wraz z okolicznościami ich zajścia, datami oraz świadkami, jeżeli tacy występują;
    4. wskazanie preferowanego sposobu kontaktu zwrotnego.

    Pełnomocnik Rektora ds. zgłoszeń naruszeń prawa - mgr Ewa Krysztopik

    Kontakt:
    tel. 85 748 54 14
    e-mail: naruszenia@umb.edu.pl

    Formularz Zgłoszenia - https://bip.umb.edu.pl/pl/attachments/download/8675

    Link do Procedury - https://bip.umb.edu.pl/pl/attachments/download/8676

    Klauzule informacyjne - pobierz plik